يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : 33071
سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم:

حریفان صبا در لیگ بر‌تر فوتبال امید کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نگار: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: حریفان صبا در لیگ بر‌تر فوتبال امید کشور مشخص شدند.
حریفان صبا در لیگ بر‌تر فوتبال امید کشور مشخص شدند
به گزارش قم نگار، وحید نائینی اظهار داشت: رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور از روز شنبه ۲۵ مهر آغاز می‌شود و تیم امید صبای قم پس از صعود موفقیت آمیز از دسته اول به لیگ بر‌تر در این مسابقات به میدان می‌رود.

وی افزود: تیم امید صبای قم ۲ فصل در لیگ دسته اول کشور حضور داشت و سرانجام بار دیگر به لیگ بر‌تر راه یافت و مسابقات خود را به صورت رفت و برگشت طی ۲۲ هفته برگزار خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: حضور تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر بزرگسالان کشور در این مسابقات اعتبار و اهمین لیگ بر‌تر امید را افزایش می‌دهد و بدون شک کار دشوارتری نسبت به دسته اول در پیش داریم زیرا بازیکنان ملی پوش و حتی حاضر در لیگ بر‌تر بزرگسالان، در لیگ بر‌تر امید نیز به میدان می‌روند.

نائینی با اشاره به حریفان صبا در لیگ بر‌تر بیان داشت: فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز، ایران‌جوان بوشهر، صنعت‌نفت آبادان و مس کرمان ملوان بندر انزلی، فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، کارون اهواز، نفت اهواز و مس رفسنجان حریفان صبای قم در فصل جدید لیگ بر‌تر امید هستند.

وی عنوان کرد: صبا در اولین گام باید مسابقه خود را در خارج از خانه برگزار کند و روز ۲۵ مهر در هفته نخست لیگ بر‌تر امید در شیراز به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز خواهد رفت و سپس دیدار هفته دوم خود را در قم برگزار می‌کند.

سرپرست صبا افزود: حسین گنجیان هدایت این تیم را بر عهده دارد و مسعود راشکی، رضا گلباشی و الله رودی محمدی سایر مربیان صبا در لیگ بر‌تر را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdfz0s.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما