قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از تشکیل کارگروه تخصصی عالی نظارت بر ایمنی کارگاه های ساختمانی در این اداره کل خبر داد.
انعقاد قرارداد سه جانبه نظارت بر ایمنی کارگاه های ساختمانی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، ˈنصرالله بازوندˈ روز شنبه در گفت و گویی افزود: این قرارداد میان رییس انجمن صنفی کارگران کارگاه های ساختمانی و رییس انجمن صنفی کارفرمایان برای بازرسی از کارگاه های ساختمانی منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر یک از طرفین در کارگروه تخصصی عالی نظارت بر ایمنی کارگاه های ساختمانی در قم حضور دارند تا با همکاری با یکدیگر به مشکلات این بخش رسیدگی کنند.

وی افزود: این طرح برای نخستین بار در کشور با هدف ارتقای ایمنی در کارگاه های ساختمانی و پیشگیری از حوادث ساختمانی به صورت پیشتازدر استان قم آغاز به کار کرده است.

بازوند ادامه داد: این طرح به منظور کاهش مخاطراتی از قبیل عدم وجود ابزار و مصالح ساختمانی استاندارد، ایمن نبودن تردد در اطراف کارگاه های ساختمانی و گودبرداری ها در پروژه های ساختمانی به اجرا در خواهد آمد.

وی در ادامه به بررسی راهکارهای اجرای این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: همکاری فی مابین در جهت آموزش و ترویج ایمنی و نهادینه سازی امور مربوط در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چارچوب قوانین و مقررات و هماهنگی و همکاری در راستای ایمن کردن کارگاه های ساختمانی و ارایه راهکارهای کاربردی و مناسب از جمله موضوعات این تفاهمنامه به شمار می آید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdj50x.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما