پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 26628

تغییر شاخص‌های قم در آینده‌ای نزدیک

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلساتی با حضور کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری و مدیران استان قم به منظور تغییر شاخص‌های استان خبر داد.
تغییر شاخص‌های قم در آینده‌ای نزدیک
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی اظهار کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده و درخواست کتبی اینجانب از دکتر نوبخت و دستور وی به مجموعه معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری مقرر شده است تا جلساتی در شهریورماه بین کارشناسان و معاونین این معاونت با مدیران استان قم تشکیل شده و شاخص‌های استان که در بودجه و اعتبارات نقشی مهم و اثرگذار دارند بازنگری شود.

وی، یکی از مهم‌ترین دلایل پایین بودن بودجه استان قم را پایین بودن شاخص‌های آن دانست و ادامه داد: شاخص استان قم به دلایل مختلفی از جمله کم بودن جمعیت در گذشته پایین ارزیابی شده است و به عنوان مثال می‌توان به روستاهای قم اشاره کرد که شاخص در آن کم دیده شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این شاخص‌ها حضور خیل کثیر زائران در قم و برخی از مناطق گردشگری استان اصلاً دیده نشده است که این موارد موجب شد با هماهنگی و درخواست از معاون رئیس جمهور شاخص استان به زودی مورد بازنگری قرار گیرد.

امیرآبادی از برگزاری جلسات مستمر در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با حضور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، دکتر نوبخت و برخی از مسئولین کشوری و استانی خبر داد و بیان کرد: مطمئناً هنگامی که شاخص‌های استان قم حقیقی شود تأثیر خود را در افق دور برای تخصیص بودجه به استان خواهد گذاشت و دولت نیز طبق این شاخص‌ها بودجه‌ای خوبی را برای استان پیش بینی کرده و به مجلس ارائه خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: افزایش بودجه استان موجب خواهد شد که ما نمایندگان، کارمان در تصویب بودجه آسان‌تر شود و راحت‌تر بتوانیم بودجه بیشتری را برای قم دریافت کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdj90x.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما