دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 50108
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور در هیأت‌ فوتبال استان قم:

فوتسالیست شهرداری ساوه به آتلیه‌طهران پیوست / 2 مهره جدید در نماینده قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با دو بازیکن دیگر قرارداد بست.
فوتسالیست شهرداری ساوه به آتلیه‌طهران پیوست / 2 مهره جدید در نماینده قم
به گزارش قم نیوز، محسن شنوفی بازیکن سابق تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از یک فصل عضویت در تیم شهرداری ساوه بار دیگر با عقد قراردادی رسمی برای این تیم در لیگ برتر فوتسال به میدان خواهد رفت، ضمن اینکه محمد قدیمی نیز قرارداد جدید خود را با نماینده فوتسال قم منعقد کرد.

این در حالی است که تیم فوتسال آتلیه‌طهران با کسب مقام نایب‌قهرمانی فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برای نخستین‌بار فوتسال قم را در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی یعنی لیگ برتر ایران، صاحب دو نماینده کرده است و قصد دارد با ترکیبی از بازیکنان مستعد و توانمند بومی در این لیگ به میدان برود.

نماینده فوتسال قم در فصل قبل رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های کشور با هدایت سیدوحید غیاثی بازیکن سابق تیم ملی و تیم‌های مطرح ارم‌کیش، صبای قم، ماهان‌تندیس و دبیری تبریز توانست مجوز صعود به لیگ برتر فوتسال را کسب و بازیکنان بسیار خوبی نیز به سطح اول فوتسال ایران معرفی کند.

نماینده فوتسال قم اکنون در آستانه شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور زمان بسیار اندکی برای تمرین و آماده‌سازی دارد و به همین منظور با بازیکنان مد نظر کادر فنی خود نظیر محسن شنوفی برای حضور در لیگ جدید قرارداد بست.

در شرایطی که علاقمندان به فوتسال از این هفته شاهد آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهند بود، محسن شنوفی که فصل قبل عضو تیم فوتسال شهرداری ساوه بود با حضور در هیأت‌ فوتبال استان قم قرارداد جدید خود را با تیم آتلیه‌طهران به ثبت رساند.

همچنین محمد قدیمی که در لیگ دسته اول فوتسال درخشش قابل توجهی در تیم آتلیه‌طهران قم داشت، با نظر سیدوحید غیاثی سرمربی این تیم، با حضور در هیأت‌ فوتبال قم قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساند تا از این هفته در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور برای آتلیه‌طهران به میدان برود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdjf0k.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما