چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 43188
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت کاراته استان قم خبر داد

رقابت 18 تیم در مسابقات لیگ سبک‌های آزاد کاراته قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت کاراته استان قم از آغاز مسابقات لیگ کاراته سبک‌های آزاد استان قم در دو بخش آقایان و بانوان با عنوان جام بصیرت خبر داد.
رقابت 18 تیم در مسابقات لیگ سبک‌های آزاد کاراته قم
به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار  اظهار کرد: مسابقات دوره جدید لیگ کاراته سبک‌های آزاد استان قم با عنوان جام بصیرت با حضور 18 تیم برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای عضو تیم‌های شرکت کننده در این لیگ برای کسب عناوین برتر در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله برگزار می‌شود، افزود: با انجام قرعه‌کشی مسابقات دوره جدید لیگ سبک‌های آزاد کاراته قم در حضور مسوولان و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده، پیکارهای هفته نخست این مسابقات با رقابت جذاب کاراته‌کاها برگزار شد.

دبیر هیأت کاراته استان قم گفت: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بخش مردان شامل باشگاه بهادران، باشگاه کیهان، آکادمی کیوکوشین کاراته رستمی‌زاده، باشگاه شیهان، آکادمی کیوکوشیین کاراته عزیزیان و تیم کاراته مردان پایگاه شهید چمران قم هستند و در سه رده سنی برای کسب عناوین برتر در خانه کاراته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برخوردار در ادامه به برگزاری یک کارگاه آموزشی با حضور اهالی این رشته ورزشی اشاره و بیان کرد: کارگاه آموزشی بایدها و نبایدهای حقوقی در ورزش با تدریس حسن سلطانی و حضور 25 شرکت کننده به میزبانی سالن اجتماعات مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

وی از حضور تیم دختران کاراته ایثار قم در مسابقات لیگ پایه کاراته کشور خبر داد و افزود: باشگاه کاراته ایثار قم به منظور تکمیل ترکیب تیم دختران خود برای حضور در پیکارهای لیگ کشور نیاز به دو بازیکن در بخش کومیته دارد و کاراته‌کاهایی که متولد پانزدهم آبان سال 1380 تا شانزدهم آبان سال 1383 هستند در اوزان منهای 43 و به اضافه 54 کیلوگرم مد نظر این باشگاه قرار دارند.

برخوردار در ادامه از برگزاری استاژ داوری هیات کاراته استان قم خبر داد و افزود: این دوره با حضور تعداد 30 شرکت‌کننده به میزبانی خانه کاراته دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

وی به تمرین تیم استعدادیابی کاراته قم اشاره و عنوان کرد: این تمرین با حضور چهره‌های آینده‌دار، نخبه و مستعد کاراته استان قم زیر نظر علیرضا کتیرایی قهرمان اسبق قم در میادین معتبر برون‌مرزی و مربیگری محمود پایدار به میزبانی خانه کاراته برگزار شد.

دبیر هیأت کاراته استان قم در ادامه به درخشش کاراته‌کاهای قم در جدال با حریفان شرکت کننده در یک رقابت بین‌المللی اشاره و بیان کرد: سومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شین کیوکوشین به میزبانی سالن شهید معتمدی تهران در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد و محمد اسدی در بخش آقایان با کسب مقام سوم و نشان برنز و زینب‌السادات موسوی در بخش بانوان با کسب مقام دوم و نشان نقره افتخار آفرینی کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdjf0o.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما