يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 27168
از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم

۱۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه آب‌رسانی شهر قم اختصاص پیدا کرد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: با لطف مقام معظم رهبری در سال های اخیر، ۱۳۰۰ میلیارد تومان بودجه به طرح آبرسانی به قم اختصاص پیدا کرد.
۱۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه آب‌رسانی شهر قم اختصاص پیدا کرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش ظهر امروز در مراسم سالگرد تاسیس بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار کرد: با سفر ایشان به قم، تحولی در کشور پیش آمد و این سفر در شرایط خاصی صورت بگیرد، مقام معظم رهبری بنا بود که پنج روز در شهر قم باشند، اما با عنایت ویژه ایشان به شهر قم سفرشان نه روز طول کشید.

وی تصریح کرد: با مدیریت جهادی و کمک ویژه مقام معظم رهبری طرح‌های عمرانی متعددی در شهر قم به بهره برداری رسید، البته عمده فعالیت‌های مقام معظم رهبری در سفر به قم بصیرت افزایی و ارتباط با حوزه علمیه بود و ایشان در این سفر به بسیاری از مشکلات فائق آمدند.

استاندار قم با اشاره به برکات سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: این سفر دارای آثار و برکات زیادی بود و با الطاف مقام معظم رهبری تقریبا ۱۳۰۰ میلیارد تومان به طرح آبرسانی به شهر قم اختصاص پیدا کرد.

صالحی منش نظام جمهوری اسلامی را دارای اقتدار دانست و افزود: آمریکا پس از واقعه طبس به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده است، اما ما به کمک سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در کشوری زندگی می‌کنیم که کوچک‌ترین مشکل امنیتی را نداریم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcdjf0x.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما