سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 29878
منبع : روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی قم
مدیرکل تأمین اجتماعی قم:

۲۸۶ هزار دفترچه بیمه تامین اجتماعی در قم صادر شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تأمین اجتماعی قم گفت: ۲۸۶ هزار و ۶۰۰ جلد دفترچه درمانی تأمین اجتماعی در سال گذشته، توسط کارگزاری‌های تامین اجتماعی در قم صادر و چاپ شده است.
۲۸۶ هزار دفترچه بیمه تامین اجتماعی در قم صادر شد
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی در حاشیه بازدید از کارگزاری شعبه یک تامین اجتماعی قم با اعلام این خبر اظهار داشت: در همین مدت ۴۵۹ هزار و ۴۷ جلد دفترچه درمانی توسط کارگزاری‌های استان تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم افزود: در سال ۹۳، تعداد ۳۱ هزار و ۶۱۱ نفر به عنوان بیمه شدگان تبعی در این کارگزاری‌ها ثبت نام شده‌اند.

موسوی گفت: در همین مدت، ۴۷ هزار و ۲۳ لیست و دیسکت حق بیمه توسط کارگزاری‌های تأمین اجتماعی قم دریافت شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم، تعداد برگ صادر شده پرداخت حق بیمه به بانک‌های عامل در سال ۹۳ توسط کارگزاری‌های رسمی را ۲۲۵ هزار و ۶۱۲ مورد اعلام کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: تعمیم فرایند برون سپاری خدمات اسناد پزشکی یکی از این برنامه ها است.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر سه کارگزاری تامین اجتماعی در خیابان‌های امام خمینی (ره)، بلوار ۱۵ خرداد و بلوار امین به ارائه ۹ خدمت به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان تامین اجتماعی می‌پردازند، خاطر نشان کرد: چاپ، تعویض و تامین اعتبار دفترچه درمانی، ثبت افراد تبعی، صدور برگ پرداخت به بانک‌های عامل، بازاریابی، انجام بخشی از فرایند تعهدات مانند اروتز و پروتز، کمک هزینه ازدواج و کفن و دفن از جمله خدماتی است که توسط کارگزاری‌های رسمی تامین اجتماعی قم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdjj0x.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما