دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 16548
سرمربی تیم جوانان عقاب قم:

در کار هجومی نظیر نداریم/ برای قهرمانی ۱۰ ماه کار کرده‌ایم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال جوانان عقاب پردیسان قم گفت: تیم ما در کار هجومی بی نظیر است و اگر در دفاع مشکل نداشتیم قهرمانی ما مسجل شده بود.
در کار هجومی نظیر نداریم/ برای قهرمانی ۱۰ ماه کار کرده‌ایم
به گزارش قم نیوز، علی‌اصغر بیطرفان، درباره پیروزی پرگل تیمم برابر افشید اظهار کرد: در بازی با افشید هم مثل بازی‌های قبل توانستیم با ارائه یک بازی هجومی نتیجه مورد نظر را بگیریم و گل‌های زیادی به ثمر برسانیم.
 
وی گفت: با توجه به انگیزه تیم افشید، پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی پیش رو داشته باشیم و در نیمه نخست بازی هم افشید خیلی خوب مقابل ما دفاع کرد و روی ضد حملات هم دروازه ما را تهدید کرد اما در نیمه دوم جریان بازی کاملاً به سود ما بود و همان طور که در بازی‌های قبل نشان داده‌ایم که در نیمه دوم بهتر کار می‌کنیم، در نیمه دوم بازی با افشید هم 6 گل به ثمر رساندیم.
 
سرمربی تیم جوانان عقاب درباره شانس قهرمانی تیم خاطرنشان کرد: فعلاً با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار داریم و برای قهرمانی باید در هفته آخر با نتیجه خوبی پیروز شویم ضمن این که معتقدم برخی اشتباهات داوری و همچنین ضعف درون دروازه را ما را از هدفمان دور کرد.
 
بیطرفان افزود: تیم ما در خلال مسابقات دچار مشکلات خاصی شد برای مثال کاپیتان و مدافع آخر تأثیرگذارمان علی زارعی در تمرین دچار پارگی  رباط شد و همین مورد ضربه زیادی به خط دفاع ما زد و ما را در دفاع آسیب‌پذیر کرد.
 
وی با انتقاد از قضاوت برخی داوران تصریح کرد: در مسابقه با انصار، داور مسابقه با دو اخطار سخت‌گیرانه به هافبک‌های میانی ما آن‌ها را دواخطاره کرد و این دو بازیکن مسابقه با ایرانجوان را از دست دادند تا تیم ما در برابر ایران‌جوان آسیب‌پذیر شده و شکست بخورد همچنین در مسابقه اول با ارم ساز همان داور پرچم کمک‌داوری که به علامت پنالتی پرچم زده بود خواباند و زمینه‌ساز باخت تیم ما شد.
 
پیشکسوت فوتبال قم با تمجید از عملکرد هجومی تیمش بیان کرد: تیم ما در سطح فوتبال قم در کار هجومی بی نظیر است و در صورت قهرمانی در سطح کشوری حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت و این عملکرد خوب حاصل حدود 10 ماه کار و تلاش و تمرین است و با این شرایط امیدوارم در هفته پایانی نتیجه لازم را بگیریم و به آنچه لیاقت آن را داریم برسیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcdjk0f.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما