چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 16908
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد

آماده‌سازی فاز پنجم ایستگاه‌ مطالعه در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از آماده‌سازی فاز پنجم ایستگاه‌ مطالعه در اداره ثبت احوال شهرستان و درمانگاه قرآن و عترت خبر داد.
آماده‌سازی فاز پنجم ایستگاه‌ مطالعه در قم
به گزارش قم نیوز، علی فریدونی امروز با اشاره به اقدامات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب اظهار داشت: همایش کتابداران با عنوان کتابداران، کتابخوان‌‌های عمومی و مطالعه مفید، بازدید دانش‌آموزان مقاطع مختلف از کتابخانه‌های عمومی و ثبت‌نام رایگان عضویت در کتابخانه‌ها از جمله برنامه‌های هفته کتاب بود.
 
وی از راه‌اندازی فاز چهارم ایستگاه‌های مطالعه همزمان با هفته کتاب خبر داد و افزود: این فاز در قالب پلی‌کلینیک بوعلی و مجتمع ابوریحان به بهر‌ه‌برداری رسید.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: فاز اول ایستگاه‌های مطالعه در بیمارستان شهید بهشتی و پست مرکزی، فاز دوم در پنج ایستگاه پایانه مسافربری، ایستگاه راه‌آهن، بیمارستان کامکار،‌ بیمارستان ولی‌عصر و دی‌کلینیک دکتر غرضی راه‌اندازی شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: فاز سوم ایستگاه مطالعه در بانک ملی شعبه آزادی و بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) آغاز به کار کرده و فاز پنجم این ایستگاه‌ها در اداره ثبت احوال شهرستان و درمانگاه قرآن و عترت آماده راه‌اندازی است.
 
فریدونی با بیان اینکه سه دوره کتاب برای سه فاز ایستگاه مطالعه درنظر گرفته شده است، گفت: دوره اول 20 هزار جلد کتاب، دوره دوم نیز 20 هزار جلد کتاب، دوره سوم 57 هزار جلد و دوره چهارم 32 هزار و 500 جلد کتاب در بین ایستگاه‌های مطالعه توزیع شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های توزیع شده در ایستگاه‌های مطالعه دارای موضوعات کودک، دانستنی‌های علمی و پزشکی، تغذیه طب اسلامی و کلیدهای خانواده و ... است. 
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم عنوان کرد: ایستگاه‌های مطالعه در راستای دسترسی آسان به کتاب و عمومی‌سازی فرهنگ مطالعه راه‌اندازی شده است.
 
وی یادآور شد: 25 نفر از کتابداران به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس حضور پیدا می‌کنند تا دانش‌آموزان را به امر کتابخوانی دعوت کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdjn0f.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما