سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46428
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم خبر داد

اختصاص ۱۷ نقطه شهر برای عرضه ماهي زينتي و سبزه شب عيد

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم از برپايي غرفه‌هايي برای عرضه و فروش ماهي گلي و مصنوعات تزئيني سفره هفت سين در مكان‌هايي مناسب از سطح شهر مصادف با ايام پاياني سال خبر داد.
اختصاص ۱۷ نقطه شهر برای عرضه ماهي زينتي و سبزه شب عيد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به برپایی غرف، بیان داشت: جانمایی اولیه برای راه اندازی غرفه‌های موقت عرضه و فروش ماهی گلی و مصنوعات تزئینی سفره هفت سین در نقاط مختلف شهر مشخص شده و تاکنون ۱۷ نقطه از شهر، برای ایجاد این مراکز شناسایی و تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از همکاری مناطق هشتگانه و معاونت خدمات شهری برای ساماندهی مراکز فروش ماهی قرمز در سطح شهر خبر داد و گفت: غرفه‌های متمرکز ماهی قرمز و سبزه عید با نصب پارچه نوشته و بنر به شهروندان معرفی می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف سازمان جلب رضایت شهروندان و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آنان است، افزود: تمرکز عرضه این محصولات در یک مکان خاص، نظارت بر روند توزیع را آسان‌تر و همچنین سبب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهبود معظلات ترافیکی خواهد شد.

وی افزود: مکان‌های عرضه ماهی و سبزه شب عید در میادین شهید صادقی، رسالت، شهرداری، سالاریه، پلیس، جانبازان، سعیدی و ابتدای ناصر دیوان، بلوار شهید مدرس، خیابان جواد الائمه، ۲۰ متری شهید بهشتی، تقاطع کیوانفر، بلوار فردوسی، بلوار شهید کریمی، خیابان شهید فهیمی و پردیسان برپا می‌شود.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcdjo0o.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما