قم نيوز : قم نیوز: نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران بر لزوم ترویج معارف اهل‌بیت و رویدادهای دینی و مذهبی با زبان هنر و ادبیات تأکید کرد.
تقدیر حجت‌الاسلام شهرستانی از ثبت تصویری راهپیمایی عظیم اربعین‌
به گزارش قم نیوز، پیش از ظهر امروز احمد مسجد جامعی و جمعی از عکاسان که اربعین به کربلا سفر کرده بودند و ماحصل این سفر انتشار کتاب عکس «اربعین» شده، به دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی رفتند.

حجت‌الاسلام شهرستانی در این دیدار از به تصویر کشیدن و ثبت راهپیمایی بزرگ شیعیان در اربعین با انتشار این کتاب عکس تشکر کرد و بر ضرورت انجام چنین کارهایی تأکید کرد.

کتاب عکس «اربعین» که روایتی است ناب و تصویری از اربعین ۱۴۳۶ هجری قمری در ۱۶۸ صفحه و با مقدمه احمد مسجد جامعی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به مناسبت اعیاد شعبانیه، منتشر شده است.

در کتاب عکس«اربعین» ۱۵۴ عکس از عکاسان خبری مطرح، اهالی رسانه که اربعین گذشته به عراق سفر کردند در چهار بخش «باب ولایت و محبت»، «صفای جان و مروه دل»، «در حریم یار» و «از پنجره‌ای کوچک» منتشر شده است.

گفتنی است عکس‌های این کتاب با همکاری موسسه فرهنگی و هنری آل البیت(ع)، العتبه الحسینیه المقدسه و التعبه العباسیه المقدسه تهیه شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdjo0s.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما