پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 29418
فرمانده سپاه قم:

۱۰ هزار قمی امسال از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه استان قم گفت: امسال تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار نفر اعزام شده‌اند که باید با تلاش همه دستگاه‌ها این تعداد به بیش از ۱۵ هزار نفر برسد.
۱۰ هزار قمی امسال از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد صبح امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان قم در سالن امام رضا (ع) استانداری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بوده و فرهنگ از مسائل مهم در کشور است، اظهارداشت: دشمنان ما با راه‌اندازی جنگ به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بودند اما امام راحل تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردند.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه امام (ره) با فرصت سازی توانست انقلاب اسلامی را حفظ و هم این تفکر را به جهان صادر کند، افزود: اردوهای زیارتی راهیان نور فرصتی است که می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهد از همین رو باید از این بستر فرهنگی نهایت بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از ۵ میلیون ایرانی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب بازدید می‌کنند، گفت: از این میان سهم مردم قم در این بازدید‌ها در سال‌های ۹۱ و ۹۲ نزدیک به ۳۰ هزار نفر بوده است و امسال تلاش کردیم تا این میزان افزایش یابد.

سردار مهدوی‌نژاد با بیان اینکه یا حمایت و همکاری مسئولان استان به ویژه استانداری می‌توان به تحقق اعزام ۳۰ هزار نفر در طول سال برسیم، عنوان کرد: امسال تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار نفر اعزام شده‌اند که باید با تلاش همه دستگاه‌ها این تعداد به بیش از ۱۵ هزار نفر برسد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdjo0x.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما