دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 31398
معرفی محمدعلی افشانی برای تصدی استانداری فارس"

وزیر کشور: برای برگزاری جشن هسته‌ای آمادگی داریم

قم نيوز : قم نیوز: وزیر کشور گفت: در صورت تصمیم برای برگزار جشن هسته‌ای، وزارت کشور آمادگی برگزاری این جشن را دارد.
وزیر کشور: برای برگزاری جشن هسته‌ای آمادگی داریم
به گزارش قم نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز دوشنبه در حاشیه هفتاد و پنجمین شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جشن هسته‌ای در کشور و آیا اینکه وزارت کشور مجوزی را صادر کرده است یا خیر گفت: تاکنون چنین چیزی به وزارت کشور ابلاغ نشده اما اگر خداوند لطف کند و این موضوع ختم به خیر شود، قطعا مردم به صورت خودجوش جشن می‌گیرد و ما بر همین اساس به همه استان‌ها و نیروی انتظامی اعلام کردیم که شرایط مناسبی را برای حضور مردم فراهم کنند.

وی تاکید کرد: در صورت تصمیم برای برگزار جشن هسته‌ای، وزارت کشور آمادگی برگزاری این جشن را دارد.

وزیر کشور در خصوص استعفای ۱۸ نماینده مجلس استان فارس در طی معرفی گزینه جدید استانداری این استان گفت: نمایندگان مجلس براساس قانون وظایفی را برعهده دارند اما این وظیفه وزیر کشور است که استاندار را به دولت معرفی کند و نهایتا دولت نیز تصمیم نهایی در این زمینه را می‌گیرد.

رحمانی‌فضلی اضافه کرد: وظیفه مجلس نظارت است و ما نیز نهایت تعامل را با آنها را داریم و در مورد استاندار فارس نیز آنان ۵ گزینه را به ما معرفی کردند اما وزارت کشور هر ۵ نفر را صلاحیت برای استانداری فارس ندانست؛ استان فارس استان مهم و صاحب ظرفیتی است و باید بهترین گزینه برای آن انتخاب شود.

وی تاکید کرد: برهیمن اساس ما محمدعلی افشانی را برای استانداری فارس به هیئت دولت معرفی کردیم و دولت در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وزیر کشور در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس و نحوه تامین امنیت این مراسم گفت: ما از یک ماه قبل موضوع راهپیمایی قدس را در دستور کار قرار داده بودیم چرا که راهپیمایی‌ها و تجمعات بهترین فرصت برای گروه‌های تروریستی است تا دست به اقدامات خرابکارانه بزنند اما با این حال ما تدابیر لازم را برای پیشگیری از هرگونه حادثه ضد امنیتی اندیشیده بودیم و مطمئن بودیم که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

رحمانی‌فضلی برهمین اساس خاطرنشان کرد: حدود دو روز قبل یک گروه تروریستی که از شرق قصد ورود به کشور را داشتند توسط ماموران بازداشت شدند و در حال شناسایی رابطین و شبکه‌های مرتبط با این گروه‌های تروریستی هستیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdjs0s.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما