يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 13208
معاون استاندار قم عنوان کرد:

تصویب 100 مصوبه در جلسه شورای تامین استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه شورای تامین استان قم 24 جلسه طی سال گذشته برگزار کرده است گفت: حاصل این جلسات 100 مصوبه در زمینه‌های مختلف بوده و بیشتر آنها هم اجرایی شده‌اند.
حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، نوروز92
حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری در جلسه شورای اداری استان قم با بیان اینکه شورای تامین استان قم ۲۴ جلسه طی سال گذشته برگزار کرده است، اظهار کرد: حاصل این جلسات ۱۰۰ مصوبه در زمینه‌های امنیتی، اجتماعی و انتظامی بوده و بیشتر این مصوبات هم اجرایی شده‌اند.

وی افزود: شورای تامین هفت گام امنیتی استان قم را تصویب کرده که یکی از مهم‌ترین آنها طرح امنیتی حرم مطهر حضرت معصومه(س) است که مورد موافقت شورای امنیت ملی هم قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه قم یکی از استان‌های پرتردد در کشور است گفت: برخی از جلسات شورای تامین استان هم در این زمینه برگزار شده‌اند.

وی ادامه داد: بحث ساماندهی متکدیان هم جزو مصوبات کارگروه اجتماعی شورای تامین استان قم بوده است، علاوه بر این کارگروه دانشجویی هم مصوباتی چون دفن شهدای گمنام در پردیس دانشگاه تهران و دانشگاه قم داشته و کرسی‌های آزاداندیشی هم در این میان جزو مصوبات بوده‌اند.

عرب‌انصاری با بیان اینکه ۱۴ جلسه به مسائل دانشجویی اختصاص داشته‌ است خاطرنشان کرد: یکی از جلسات شورای تامین هم مربوط به کمیسیون کارگری است که با مصوبات خود مانع از بروز بحران‌های کارگری در قم شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdjx0f.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما