شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 43278
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
باحضور بیش از ۱۰ هزار نفر:

برگزاری فستیوال غذای حلال در کالیفرنیا

قم نيوز : قم نیوز: مرکز اسلامی اورنج کانتی در ایالت کالیفرنیا، برای چهارمین سال متوالی، فستیوال غذای حلال برگزار کرده و غذاهای متنوعی از سرتاسر کشورهای اسلامی برای شرکت کنندگان ارائه می‌دهد.
برگزاری فستیوال غذای حلال در کالیفرنیا
به گزارش قم نیوز، مرکز اسلامی اورنج کانتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا برای چهارمین سال متوالی، فستیوال غذای حلال برگزار می‌کند. این فستیوال سالانه غذای حلال که امروز برگزار خواهد شد، جمعیت زیادی از مردم آمریکا در دنیای اسلام و حتی غیر مسلمانان را به خود جذب خواهد کرد و شرکت در این مراسم برای عموم مردم، مسلمانان و غیرمسلمانان آزاد می‌باشد.

سیلگی محمد، از اعضای کمیته جامعه اسلامی اورنج کانتی و یکی از برگزارکنندگان فستیوال غذای حلال در این باره می‌گوید: هدف اصلی ما ایجاد اتحاد میان مردم از فرهنگ‌ها و ادیان مختلف با استفاده از عنصر غذا است. این گردهمایی نشان خواهد داد که ما جامعه ای با تنوع جمعیتی گسترده هستیم و در عین حال برای این مراسم فوق العاده دور هم جمع می‌شویم.

غذاهای مختلف و دلپذیر این فستیوال توسط فروشندگان غذایی و متخصصان غذای عربی، افغانی، مکزیکی، هندی، پاکستانی، آسیایی و آفریقایی ارائه می‌شوند. همچنین همبرگرها و کباب‌ها‌ با گوشت حلال، کباب‌های ترکی، غذاهای لبنانی و غذاهای پرادویه دیگر اروپایی و آسیایی در این فستیوال سرو می‌شوند.

تعداد شرکت‌کنندگان به حدی زیاد است که این فستیوال سال گذشته بیش از 10 هزار نفر را در عرض یک روز دور هم جمع کرد. این درحالی است که امسال با فروشندگان بیشتر و تبلیغات در فضاها و شبکه‌های مجازی انتظار می‌رود جمعیت بیشتری نیز حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdjx0o.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما