سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 26268

کمک 50 میلیون تومانی قمی‌ها به مردم غزه

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اهمیت اصل کمک به هم‌نوعان در دنیا گفت: قمی‌ها از ابتدای مرداد تاکنون بیش از 50 میلیون تومان به مردم غزه کمک کردند.
کمک 50 میلیون تومانی قمی‌ها به مردم غزه
به گزارش قم نیوز، امیرحسین علی مردانی با اشاره به فعالیت گروه‌های مختلف با هدف حمایت از نیازمندان در جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: ۲۷۷ نفر اعضای جمعیت هلال احمر همواره به دنبال کمک و حمایت از نیازمندان و ستمدیدگان هستند که این شرکت‌کنندگان را ۱۰۵ نفر خانم و ۱۷۲ نفر آقا تشکیل می‌دهند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به پروژه اطعام مددجویان توسط ۳۳ نفر اشاره و اظهار کرد: این جمعیت در این پروژه به یک هزار و ۵۹۸ نفر غذا عرضه کرد.

علی‌مردانی توزیع غذای مازاد میان دانشجویان در دو دانشگاه قم و پردیس را یکی دیگر از اقدامات این جمعیت برشمرد و گفت: این موضوع باید در میان گروه‌های مختلف نیز فرهنگ‌سازی شود تا میزان کمک به دیگران افزایش پیدا کند.

وی تهیه ۹ جهیزیه در سه ماهه نخست سال جاری را یکی دیگر از اقدامات جمعیت هلال احمر استان دانست و بیان کرد: در این خصوص مبلغ ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اجرای پروژه ۸۳ میلیونی تجهیزات پزشکی برای نیازمندان خاطرنشان کرد: در این پروژه ۳۷ داوطلب شرکت کرده و ۳۴۷ بهره‌ور نیز از تجهیزات پزشکی بهره‌مند شدند.

علی‌مردانی به اهداء خون اعضاء جمعیت هلال احمر در سه ماهه نخست سال جاری اشاره و بیان کرد: در این امر ۳۰۲ نفر از داوطلبان شرکت کردند که از این تعداد ۲۸۵ نفر مرد و ۱۷ نفر خانم بودند.

وی به ارائه خدمات در حوزه حمایتی، دارویی، درمانی و بستری نیازمندان اشاره و تصریح کرد: ۲۴۳ میلیون ریال از محل بودجه مشارکت خیرین به ۳۰۸ نفر از نیازمندان ارائه شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم کمک به همه هم‌نوعان را مهم دانست و در این خصوص به کمک‌های مردمی به غزه اشاره کرد و گفت: کمک به هم‌نوع به عنوان یک اصل اساسی در هلال احمر مورد توجه است، از این رو در راستای کمک به مردم مظلوم غزه ایستگاه‌هایی در سطح استان برپا شده است.

علی‌مردانی افزود: کمک‌های مردمی به مردم غزه از ابتدای مرداد ماه آغاز شده است و تاکنون نیز قمی‌ها بیش از ۵۰ میلیون تومان به مردم مظلوم غزه کمک کرده‌اند.

وی حمایت، بی‌طرفی، بی‌غرضی و کمک را از اصول استوار جمعیت هلال احمر عنوان و تصریح کرد: در این راستا جمعیت هلال احمر همواره در خدمت و کمک به دیگران گام‌های بلندی برمی‌دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjx0x.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما