يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 32018
رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم:

کونگ فو کاران قمی ۳ مدال مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند‌

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم گفت: کونگ فو کاران قمی ۳ مدال مسابقات قهرمانی کشور شامل مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز را کسب کردند.
کونگ فو کاران قمی ۳ مدال مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند‌
به گزارش قم نگار، محمد رشید اظهار داشت: تیم کونگ فوی استان قم در مسابقات قهرمانی کشور در سبک گرات سان موفق به کسب ۳ مدال شد و نمایش موفقی در این رقابت‌ها داشت.

وی افزود: تیم کونگ فوی سبک گرات سان استان قم در مسابقات قهرمانی کشور در فارس موفق شد به یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز دست پیدا کند و عنوان تیم اخلاق این رقابت‌ها را نیز از آن خود کند.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم گفت: تیم کونگ فوی استان قم در این مسابقات تنها با ۳ شرکت کننده حضور پیدا کرده بود اما هر ۳ ورزشکار موفق به کسب مدال شدند و این تیم با مربیگری حسن کریمی موفق به کسب جایگاه قابل توجهی در این رقابت‌ها شد.

رشید بیان کرد: وحید مظاهری‌پور در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال طلا شد و محمدعلی عابدی دروزن منهای ۵۵ کیلوگرم همین رده سنی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی عنوان کرد: امیر پناهی دروزنمنهای ۷۳ کیلوگرم رده سنی جوانان نیز موفق به کسب مدال برنز شد تا تیم قم بتواند ۱۰۰ درصد مدال از تعداد شرکت کننده خود را کسب کند.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید به فعال شدن کونگ فوی بانوان قم تصریح کرد: کونگ فوی قم در بخش بانوان در یکی دو سال اخیر با رکود مواجه شده است اما در تلاش هستیم حوزه بانوان را به سرعت فعال کنیم.

رشید خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسابقات کونگ فوی بانوان کشور برگزار می‌شود و سال گذشته مسابقات رده سنی نونهالان این رشته در بخش بانوان نیز برگزار شد که از قم تیمی در این مسابقات شرکت نکرد اما این نقص به زودی رفع می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdjz0s.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما