شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 23018
همزمان با هفته هلال احمر و جهت بیعت با آرمانهای شهداء صورت گرفت:

: عکس خبری: حضور جمعی از بانوان اعضای جمعیت هلال احمر قم در گلزار شهداء

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با آغازهفته هلال احمرجمعی از بانوان اعضای جمعیت هلال احمر قم با حضوردر گلزار شهداء با آرمانهای شهداء دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند
فایل ویدیو
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، در ایام هفته هلال احمر برنامه های مختلفی از سوی جمعیت حلال احمر قم پیش بینی شده است که غبار روبی گلزار شهداء از جمله آن می باشد.
بر اساس این گزارش: در اولین روز از هفته هلال احمر، جمعی از اعضای جمعیت هلال احمر قم درگلزار شهداء علی بن جعفر (ع) حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

این گزارش می افزاید : از جمله برنامه های جمعیت هلال احمر قم در این هفته می توان به برگزاری،همایش کوثر نبوی،نورعلوی،توزیع بروشورهای آموزشی،دیدار با خانواده شهداء،مسابقات علمی امداد و نجات،تاسیس خانه داوطلبی،برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی،مانورغنچه ها،همایش تجلیل از امدادگران نوروزی و ... اشاره کرد.
گفتنی است، همچنین در اولین روز از هفته هلال احمر تعدادی از اعضای جوانان،داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر قم با حضور در بیت امام خمینی (ره ) با ارمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjz0x.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما