چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 50775
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور:

قانون حجاب، کامل و جامع است؛ مهم اجرای قانون است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون حجاب یک قانون جامع و کامل است و آنچه مهم می باشد، اجرای همین قانون در کشور است
قانون حجاب، کامل و جامع است؛ مهم اجرای قانون است
قانون حجاب، کامل و جامع است؛ مهم اجرای قانون است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به فرارسیدن بیست و یکم تیرماه ، سالروز ملی عفاف و حجاب ابراز داشت: عدم توجه و اهتمام به مساله عفاف و حجاب ریشه در ضعف غیرت دینی و کمرنگ شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دارد.

وی با بیان این که حجاب یک امر قانونی و در عین حال واجب شرعی است، افزود: همه نهادها و دستگاه ها باید کمک کنند که فرهنگ عفاف و حجاب بیش از پیش در جامعه نهادینه شده و با مظاهر بدحجابی و بی عفتی و بدپوششی مقابله شود.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس همچنین با تاکید بر این نکته که ما در زمینه حجاب کمبود قانون نداریم بلکه مهم اجرای قانون است، گفت: قانون حجاب یک قانون جامع و کاملی است بنابراین هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد بلکه مشکل اصلی، اجرای قانون است که نیاز به اهتمام ویژه همه مسئولان امر دارد.

وی با گلایه از برخی مسئولان در کم توجهی به رعایت قانون حجاب و عفاف اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش بیان تکان دهنده ای داشته و فرمودند که برخی افراد مکرراً می‌گویند بعضی اصول قانون اساسی معطل مانده ، اما گویا همین ها اصل هشتم قانون اساسی که مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است را جزو اصول قانون اساسی نمی‌دانند .

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: همه مسئولان در نظام اسلامی موظف هستند که به اصول قانون اساسی پایبند باشند به خصوص اصل هشتم که ناظر به یکی از فروع دینی ماست که در سایه آن قوام جامعه و حفظ هویت دینی آن محفوظ می ماند.

وی در خاتمه گفت: تلاش برای تبیین و ترویج عفاف و حجاب یک وظیفه ملی و در عین حال دینی است که هیچ کس نباید از اهمیت و ضرورت آن غفلت کند.
انتهای پیام / 137
 
https://qomnews.ir/vdcdk50k.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما