جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 48705
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي ششم و هفتم خرداد ماه صورت مي‌گيرد:

رقابت كاراته‌كاهاي قم در مسابقات جهاني سبك‌هاي آزاد

قم نيوز : قم نیوز: نمايندگان كاراته استان قم در اوزان و رده‌هاي سني مختلف مسابقات جهاني سبك‌هاي آزاد براي كسب مدال‌هاي طلا، نقره و برنز برابر حريفان مطرح خود به ميدان مي‌روند.
رقابت كاراته‌كاهاي قم در مسابقات جهاني سبك‌هاي آزاد
به گزارش قم نیوز، از آغاز سال 1396 تا کنون کاراته‌کاهای قم به دو میدان مهم برون‌مرزی اعزام شده‌اند و نتیجه آن با درخشش دو تن از بهترین‌های چند سال اخیر این رشته کسب سه مدال طلا و برنز بوده است و میادین مهم دیگری نیز تا پایان سال در انتظار ملی‌پوشان این رشته قرار دارد.

در فروردین ماه سال جاری سعید علی‌پور و امیرم مهدی‌زاده نمایندگان کاراته قم در مسابقات لیگ جهانی 2017 به میزبانی شهر دوبی در کشور امارات بودند و علی‌پور در وزن منهای 67 کیلوگرم این رقابت‌ها با اقتدار به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت و امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم صاحب نشان برنز شد.

سپس نوبت به حضور امیر مهدی‌زاده در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان در بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی شهر باکوی آذربایجان رسید و ستاره‌ کاراته قم در وزن اختصاصی خود تنها با یک شکست برابر حریفی از ازبکستان به مقام سوم و نشان برنز بسنده کرد.

دیگر میدان مهمی که امسال در انتظار کاراته‌کاهای سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان قم قرار دارد، مسابقات 2017 قهرمانی آسیا است که با حضور برترین‌های قاره کهن تیر ماه به میزبانی کشور قزاقستان برگزار خواهد شد و 6 نماینده قم در کاتا و کومیته بخت کسب سهمیه حضور در این پیکارها را دارند.

اما اعزام کاراته‌کاهای قم به رقابت‌های برون‌مرزی به این میادین منتهی نمی‌شود زیرا چهره‌های شاخص این رشته در سبک‌های مختلف نیز امسال مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی متنوعی پیش‌رو دارند و یکی از نزدیک‌ترین اعزام‌های نمایندگان قم امروز به مقصد حضور در پیکارهای جهانی سبک‌های آزاد انجام شد.

اعزام کاراته‌کاهای قم به مسابقات جهانی سبک‌های آزاد در قاره اروپا به مقصد کشور رومانی انجام شد، در حالی که این دوره از رقابت‌ها روزهای ششم و هفتم خرداد ماه با حضور برترین‌های جهان برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای قم در سبک ifk  برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند.

کاراته‌کاهای اعزامی از استان قم با هدایت محمدرضا رستمی راهی مسابقات جهانی سبک‌های آزاد شدند، در حالی که اعزام این تیم در اوزان منهای 60، 70 و 80 کیلوگرم دو رده سنی جوانان و بزرگسالان انجام گرفت و محمد اسدی، سیدیوسف حسینی، محمدصادق قنبری، محمدحسین رستمی‌زاده و سجاد حسنی نمایندگان قم هستند و محمدرضا رستمی‌زاده به عنوان مربی این تیم و داور اعزام می‌شود و رقابت‌ها در سیبی‌یو در حدود 50 کیلومتری بخارست برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdk50o.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما