جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 32685
با صدور بیانیه‌ای تأکید شد؛

امرای جوامع اسلامی در برابر تجاوز به مسجد الاقصی سکوت نکنند

قم نيوز : قم نگار: دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، تأکید کرد: امروز بر امرای جوامع اسلامی واجب است تا در برابر این تعدی سکوت نکنند.
امرای جوامع اسلامی در برابر تجاوز به مسجد الاقصی سکوت نکنند
به گزارش قم نگار، در بیانیه دانشگاه مذاهب اسلامی تصریح شده است: قصه غصه‌دار قدس بار دیگر با تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی، غمی تازه را در میان امت اسلامی نمایان ساخته است. تعرض به مسجدالأقصی، این قبله‌گاه نخستین امت اسلامی، تعرض به فرد فرد مسلمانان در هر امکنه و ازمنه‌ای به حساب می‌آید. روح جوامع اسلامی از ستمی و تعرضی که امروز رژیم غاصب صهیونیستی بر قدس شریف روا داشته‌اند، سخت متأثر و متألم است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه دانشگاهی مذاهب اسلامی این جفای جورانگیز و تعدی و تجاوز گستاخانه جباران جاه طلب صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و از تک تک مسلمانان حمایت و اعلام همدردی با مسجدالأقصی، این نمود و نماد عینی هویت اسلامی را خواهان است.

امروز بر دولتمردان و امرای جوامع اسلامی واجب است تا در برابر این تعدی تأسف بار، سکوت خود را شکسته و اهتمام بر تدبیر کوشش‌ها و کنش‌های اثر بخش در راستای دفاع از قدس شریف را از خود نشان دهند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdk90s.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما