قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم در تنها بازی تدارکاتی خود پیش از بازگشت از جزیره کیش برابر تیم فوتبال منتخب کیش به میدان خواهد رفت.
رویارویی صبای قم با منتخب کیش / جدال با ذوب‌آهن در جام شهدا
به گزارش قم نگار، تدارک وسیع تیم فوتبال صبای قم برای حضور پرقدرت در دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور بعد از انجام تمرینات سخت و فشرده زیرنظر علی دایی امروز ادامه می‌یابد و طی آن نماینده فوتبال استان قم به منظور کسب آمادگی بیشتر در یک دیدار دوستانه به میدان می‌رود.

در واقع از زمان تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در جزیره کیش این تنها بازی تدارکاتی شاگردان علی دایی است که قرار شده امروز جمعه ۲۵ دی‌ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شود و بعد از آن صبایی‌ها آماده ترک جزیره شوند.

فوتبالسیت‌های تیم مدعی صبای قم که با پشت سر گذاشتن باز‌های نیم‌فصل، یک بار دیگر وارد برنامه‌های آماده‌سازی شده‌اند تا در دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور موفقی داشته باشند از روز جمعه هجدهم دی‌ماه در جزیره کیش حضور دارند و یکشنبه بیست و هشتم دی نیز به اردوی آماده‌سازی خود در این جزیره خوش آب و هوا پایان می‌دهند.

شاگردان علی دایی از نخستین روز حضور خود در جزیره کیش تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را در زمین چمن مجموعه ورزشی المپیک کیش انجام می‌دهند، ضمن اینکه با صلاحدید کادر فنی ابوالقاسم دهنوی و محمدهاشم بیک‌زاده از ترکیب این تیم کنار گذاشته شدند.

به جای آنها پیام صادقیان از نفت تهران و اکبر صادقی از ذوب‌آهن اصفهان به تیم صبای قم ملحق شده‌اند و صبایی‌ها مصمم‌تر از گذشته با هدف ارائه بهترین‌ بازی‌های خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این‌روزها در جزیره تمرین می‌کنند.

امروز در مسابقه تدارکاتی که صبای قم با منتخب کیش خواهد داشت کادر فنی این تیم سعی می‌کنند نفرات ترکیب اصلی صبا را که قرار است در دور برگشت بازی‌های لیگ پانزدهم برابر رقبا به میدان بروند محک زده و مورد ارزیابی دقیق قرار بدهند و میزان آمادگی ذخیره‌ها را نیز بسنجند.

صبایی‌ها بعد از بازگشت از جزیره کیش باید در تورنمنت چهارجانبه جام شهدا به میدان بروند، تورنمنتی که طبق برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون فوتبال از جمعه دوم بهمن‌ماه با مصاف پرسپولیس و سایپا آغاز می‌شود و روز شنبه سوم بهمن صبای قم به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdkf0s.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما