پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 24125

اولین اردوی آماده سازی صبای قم در چالدران

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم اوایل تیرماه به منظور برگزاری اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای خود راهی منطقه خوش آب و هوای چالدران می‌شود.
اولین اردوی آماده سازی صبای قم در چالدران
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان باقیمانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود راهی اردوی یک هفته‌ای خود در چالدران آذربایجان غربی خواهد شد تا رسماً جدی‌ترین مرحله تمرینات خود را در این منطقه استارت بزند.

در این اردوی تدارکاتی که در منطقه خوش آب و هوای چالدران برگزار خواهد شد و یک هفته نیز به طول خواهد انجامید، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی، ناصر بختیاری‌زاده و ساکت الهامی همکاران مایلی‌کهن در صبا به برنامه‌های آماده‌سازی خود خواهند پرداخت تا آماده لیگ جدید شوند.

برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای این تیم در منطقه چالدران، ساخته و پرداخته کردن بدن بازیکنان خواهد بود که با انجام برنامه‌های فشرده بدن‌سازی انجام خواهد پذیرفت.

از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در چالدران، ممکن است که بازی تدارکاتی برگزار کند تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه محک بخورند و به خوبی آماده فصل جدید لیگ برتر شوند و خاطرات خوب لیگ‌های هفتم و یازدهم که صبا در این دوره ها موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شد را تکرار کنند.

صبای قم احتمالاً در یکی دیگر از برنامه‌های خود در اردوی چالدران در مسابقات دوستانه خود در اردوی تدارکاتی منطقه خوش آب و هوای آن برابر تیم‌های محلی به میدان خواهد رفت تا بتواند از هر نظر آماده و قوی وارد مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس شوند لیگی که امسال نیز ۱۶ تیمی خواهد بود.

در اردوی صبای قم در چالدران بازیکنان قدیم و جدید صبای قم حضور خواهند داشت ولی بیشتر نفر آنها بازیکنان جدیدی هستند که به تازگی به صبا آمده‌اند و انتظار می رود چند بازیکن قمی نیز در ترکیب صبا حضور داشته باشند، ضمن اینکه ممکن است چند بازیکن برای تست نیز به اردوی صبا بروند.

اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در چالدران در حالی از هفته اول تیر ماه آغاز می‌شود که با تصمیم کادر فنی بازیکنان صبای قم روز شنبه هفدهم خرداد ماه در قم گردهم آمده و بعد از دو هفته تمرین در قم راهی چالدران می شوند تا یکی از جدی‌ترین مراحل تمرینات آماده‌‌سازی تیم را برای حضور قدرتمندانه در لیگ چهاردهم انجام بدهند.

چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس بعد از قرعه کشی و مشخص شدن برنامه‌ بازی‌ها، از نهم مرداد ماه آغاز می‌شود و صبای قم برای یازدهمین بار در ادوار ۱۴ دوره‌ای تاریخ بازی‌های لیگ برتر حضور می‌یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkf0x.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما