دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 15855
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان کرد:

بازیکنان ماهان تندیس قم مستعد درخشش در لیگ برتر فوتسال کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: تیم ماهان تندیس با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه درخشش خوبی در لیگ برتر فوتسال کشور خواهد داشت.
بازیکنان ماهان تندیس قم مستعد درخشش در لیگ برتر فوتسال کشور
به گزارش قم نیوز، جعفر عابدی به تشریح وضعیت تیم فوتسال ماهان تندیس قم پس از بازی نخست با تیم فوتسال شهرداری ساوه در لیگ فوتسال کشور پرداخت و اظهار داشت: بازیکنان خوب تیم ماهان تندیس قم پس از برد ارزشمندی  که در مقابل شهرداری ساوه به دست آوردند، کار خود را با انگیزه بیشتری در لیگ برتر فوتسال کشور دنبال خواهند کرد و به امید خدا و با حمایت هواداران قمی و تمهیداتی که کادر فنی برای این تیم اندیشیده‌اند در ادامه نیز به همین صورت به درخشش خود ادامه خواهند داد.
 
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازیکنان روز گذشته کار ریکاوری را انجام دادند و از امروز تمرینات خود را به صورت جدی در سالن دو هزار نفری حیدریان دنبال می‌کنند.
 
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان پردیس قم اذعان داشت: بازیکنان در تمرینات بسیار باانگیزه و بانشاط کار کردند و مصمم هستند تا در بازی روز جمعه امتیاز لازم را از حریف اصفهانی خود کسب کنند.
 
عابدی با بیان اینکه ابوالقاسم عروجی در بازی نخست دچار مصدومیت شده است، بیان داشت: کادر فنی تیم ماهان پردیس امیدوار است که مصدومیت این بازیکن تا روز جمعه برطرف شود و وی در مقابل حریف بتواند بازی کند.
 
وی با اشاره به اینکه کردی، سرمربی تیم ماهان پردیس 10 روز قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر کشور کار خود را با این تیم آغاز کرده‌ است، ادامه داد: به دلیل این فاصله کم تا زمان برگزاری مسابقات، کادر فنی تیم زمان زیادی برای تمرکز بر روی کارهای تاکتیکی نداشت و در طول بازی نیز این امر ملموس بود، اما روزبه‌روز با تمرینات فشرده و منظم، کادر فنی و بازیکنان تیم باهم منسجم و هماهنگ‌تر خواهند شد و این نوید را می‌دهیم که ماهان تندیس با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه درخشش خوبی در لیگ فوتسال کشور داشته و حرف‌های زیادی نیز در لیگ پانزدهم بزند.
 
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان پردیس قم در پایان با اشاره به بازی روز جمعه این تیم در اصفهان، خاطرنشان کرد: امیدواریم بازیکنان ما با شجاعت و شهامت در مقابل حریف اصفهانی خود ظاهر شده و دومین پیروزی خود را در خانه میزبان کسب کنند و با آمادگی و روحیه بالاتری به سراغ حریفان بعدی خود بروند.
 
گفتنی است؛ تیم فوتسال ماهان تندیس قم در نخستین بازی فصل جدید از سری مسابقات لیگ برتر با پیروزی چهار بر یک در مقابل شهرداری ساوه جایگاه خود در جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را مستحکم کرد تا در هفته دوم در اصفهان به مصاف تیم زمزم اصفهان برود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdkj0f.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما