دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 20525

قهرمانی واقعی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایثار قم است

قم نيوز : قم نيوز: سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تیمش را شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور در سال 92 دانست.
قهرمانی واقعی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایثار قم است
به گزارش قم نيوز، جواد شهره غلامی تصریح کرد: دست مدیریت دلسوز و فداکار باشگاه را صمیمانه می فشارم و قدردان تمام زحمات آنها هستم که ماه ها تلاش کردند تا تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بتواند نماینده ای سربلند و شایسته برای ورزش جانبازان و معلولین قم در لیگ برتر سال ۹۲ باشد.

وی ادامه داد: همچنین از تمام بازیکنان توانمند تیم ایثار به سبب تلاش هایی که از آغاز بازی های این فصل داشتند و همدل و متحد در کنار یکدیگر برای موفقیت این تیم فداکارانه بازی کردند، چون واقعا بازی های سختی داشتیم و برای اینکه اقتدار سال گذشته را حفظ کنیم جانانه بازی کردند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بیان داشت: به نظر من ایثار تاکتیکی ترین تیم حال حاضر مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور است و بازیکنان ما تاکتیک پذیرترین بسکتبالیست های جانباز و معلول لیگ بودند و قهرمان واقعی تیم ایثار قم است.

وی یادآور شد: نوع بازی و نتیجه گیری تیم ما در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور نشان داد که لایق ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است، منتها در بازی اول با تیم کهریزک بدشانس بودیم و شکست در همان بازی قهرمانی را از ما گرفت.

شهره غلامی بیان داشت: ما در هر سه مسابقه مرحله نهایی بازی های خوبی انجام دادیم به خصوص در برابر تیم پیام ارتباطات اصفهان که یک بازی کاملا حیثیتی بود و بازیکنان ما با تمام توان و تعصب همیشگی خود توانستند حریف را در خانه خود شکست بدهند.

وی یاد آور شد: ما با پیروزی در بازی آخر با تیم پیام ارتباطات اصفهان قهرمان نمی شدیم چون متاسفانه نتیجه بازی رو در رو ملاک انتخاب قهرمان بود و ما از این بابت به دلیل اینکه به تیم کهریزک نتیجه را واگذار کرده بودیم، ضرر کردیم اما از تمامی بازیکنان تیم ایثار تشکر می کنم که از جان و دل مایه گذاشتند تا در این بازی پیروز شویم و همه حاضرین در سالن مسابقات، تیم ایثار را شایسته قهرمانی لیگ ۹۲ بدانند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در پایان اظهار داشت: باز هم از تمامی مسئولان باشگاه و بازیکنان تیم تشکر می کنم که در این یک سال سختی ها را تحمل کردند تا ایثار همچنان یکی از قوی ترین تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشد و امیدوارم این مجموعه در دوره آتی بازی های لیگ برتر با اقتدار بیشتر در برابر حریفان قرار بگیرد و به اولین قهرمانی خود دست یابد.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcdkk0x.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما