يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 32955
رئیس هیئت تکواندوی استان قم:

تکواندوکاران قمی ۳ مدال لیگ دسته اول پومسه را کسب کردند‌

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: تکواندوکاران قمی ۳ مدال لیگ دسته اول پومسه مردان کشور را در رده‌های سنی مختلف کسب کردند.
تکواندوکاران قمی ۳ مدال لیگ دسته اول پومسه را کسب کردند‌
به گزارش قم نگار، محمد جمشیدی اظهار داشت: هفته سوم و چهارم مسابقات لیگ دسته یک پومسه کشور برگزار شد و برترین‌های هر بخش و هر رده سنی در حالی مشخص شدند که سهم هیئت تکواندوی قم ۳ مدال بود.

وی افزود: این مسابقات در ۳ بخش انفرادی، تیمی و ابداعی با حضور ۲۷۰ پومسه کار، به میزبانی خانه تکواندو پیگیری شد که تکواندوکاران قمی در بخش انفرادی یک نقره و ۲ مدال برنز به دست آوردند.

رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: در این مسابقات در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، محمدرضا تمیمی پومسه کار قمی پس از نمایندگان استان‌های سمنان و همدان و به صورت مشترک با دیگر نماینده همدان عنوان سوم و مدال برنز کشور را کسب کرد.

جمشیدی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ سال نیز تکواندوی قم یک برنز دیگر کسب کرد و محمد ملا صادقی از هیئت تکواندوی قم به صورت مشترک با پومسه کاری از اصفهان مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: در مسابقات پیشکسوتان رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال هم عباس رفیعی از قم در رقابت تنگاتنگ با حریفان خود پس از پومسه کار استان گیلان صاحب عنوان نایب قهرمانی و نشان برنز کشور در هفته سوم و چهارم شد.

رئیس هیئت تکواندوی قم تصریح کرد: پیش از این ۲ پومسه کار دیگر قمی در هفته سوم و چهارم لیگ بر‌تر صاحب نشان شده بودند چنان که علی حسنی پومسه کار آینده دار قمی در رده سنی کمتر از ۱۲ سال موفق شد عنوان نایب قهرمانی را پس از نماینده تهران کسب کند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در پومسه انفرادی رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال نیز علی نادعلی پومسه کار قمی توانست عنوان قهرمانی لیگ بر‌تر پومسه را به دست بیاورد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdkn0s.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما