جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 52485
منبع : خبرگزاری فارس
در 8 وزن صورت گرفت

معرفي برترين جودوكاران بسيجي قم براي اعزام قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي انتخابي جودو بسيج استان قم با معرفي نفرات برتر براي اعزام به پيكارهاي قهرماني بسيج كشور به كار خود پايان داد.
معرفي برترين جودوكاران بسيجي قم براي اعزام قهرماني كشور
معرفي برترين جودوكاران بسيجي قم براي اعزام قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، مسابقات انتخابی جودو قم در رده سنی نوجوانان و در اوزان 46، 55، 60، 66، 73، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم به انجام رسید و شرکت کنندگان با انگیزه کسب مدال و سهمیه اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور با یکدیگر پیکار کردند.

در وزن ٤٦ کیلوگرم این مسابقات محراب نوروزى با شکست حسن صادق به مقام قهرمانی دست یافت، در وزن 55 کیلوگرم محمدقاسم رضا قلی‌گل با عبور از سد میلاد سالارى‌فرد بر سکوی نخست ایستاد و عنوان سوم این وزن به على صفای‌حائرى رسید.

در وزن 60 کیلوگرم جودو انتخابی بسیج قم عبدالله حسن‌خانى با غلبه بر ابوالفضل رستمى رتبه نخست را کسب کرد و مقام سوم به جواد جعفریان تعلق گرفت، ضمن اینکه در وزن 66 کیلوگرم مقام‌های اول تا سوم نصیب حسین سلیمانى، امیرمحمد فیروزى و سیدعلیرضا رضویان شد.

در وزن منهای 73 کیلوگرم نوید ملکى در دیدار نهایی پیکارهای انتخابی جودو نوجوانان بسیجی قم با شکست امیرحسین قربانى‌حصارلو رتبه نخست را به دست آورد و در وزن منهای 81 کیلوگرم دیدار نهایی بین مهدى صفایی‌حائرى و علیرضا میرباقری‌جم با قهرمانی صفایی به پایان رسید.

در وزن منهای 90 کیلوگرم این دوره از مسابقات ابوالفضل قربانی با شکست على حاجى‌زاده موفق به کسب مقام قهرمانی شد و محمد طالبى رتبه سوم را کسب کرد، ضمن اینکه در وزن به اضافه 90 کیلوگرم علیرضا کشاورزیان، محسن ولى‌زاده و امیرحسین عرب‌قمى اول تا سوم شدند.

هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم به جودوکارانی که در مسابقات انتخابی بسیج موفق به کسب مقام قهرمانی اوزان مختلف شده‌اند، اعلام کرده است که فرم قرارداد تکمیل شده به همراه تصویر شناسنامه خود و پدر و همچنین دو قطعه عکس تحویل این هیأت بدهند تا مقدمات اعزام این تیم فراهم شود، زیرا رقابت‌های قهرمانی کشور از 23 شهریور در زنجان به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdko0k.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما