يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 25485

علنی کردن قراردادهای لیگ بر‌تر سبب ایجاد تنش می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال قم با بیان این که شفاف سازی باید در شرایطی انجام شود که نیاز به پاسخگویی در برابر دستگاه نظارتی باشد گفت: علنی کردن قراردادهای لیگ بر‌تر سبب ایجاد تنش می‌شود.
علنی کردن قراردادهای لیگ بر‌تر سبب ایجاد تنش می‌شود‌
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی در مورد اعلام مبالغ قراردادهای تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: مبالغ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال صبای قم نزد هیئت فوتبال استان قم امانت است و برنامه‌ای برای افدام مستقل در اعلام مبالغ قرارداد این باشگاه در دستور کار نداریم.

وی گفت: در صورتی که سازمان لیگ حرفه‌ای یا باشگاه صبا از ما بخواهند که مبالغ قرارداد را منتشر کنیم به این کار اقدام می‌کنیم و در غیر این صورت امانتدار اطلاعات قرارداد بازیکنان صبا هستیم.

رئیس هیئت فوتبال قم در پاسخ به این سوال که آیا اعلام رقم قرارداد‌ها به سود فوتبال ایران است یا خیر عنوان کرد: به عقیده من علنی کردن قراردادهای لیگ بر‌تر سبب ایجاد تنش می‌شود زیرا ممکن است یک بازیکن مبلغ کم و یک بازیکن مبلغ قرارداد بالایی داشته باشد و آگاهی از این قرارداد‌ها، سبب اختلاف بین بازیکنان تیم‌ها یا بازیکنان با باشگاه‌ها شود.

بهرامی بیان کرد: اصولا نیازی نیست که کسی از درآمد شخص دیگری اطلاع داشته باشد و معمولا این شفاف سازی باید در شرایطی انجام شود که نیاز به پاسخگویی در برابر دستگاه نظارتی باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تخصیص ۳ درصد از مبلغ قراردادهای مالی بازیکنان فوتبال و فوتسال به هیئت فوتبال استان‌ها ابراز کرد: هیئت رئیسه سازمان لیگ نامه‌ای را برای ما ارسال کرده و از ما خواسته است این ۳ درصد را دریافت نکنیم تا موضوع آن در جلسه سازمان لیگ مطرح و وضعیت نهایی آن روشن شود.

رئیس هیئت فوتبال قم تصریح کرد: اختصاص ۳ درصد از مبالغ قرارداد حرفه‌ای صرف هزینه‌های توسعه زیربنایی فوتبال استان‌ها شده و می‌تواند فوتبال استان‌ها را متحول کند.

بهرامی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهید حیدریان قم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم مرحله پایانی کار این ورزشگاه ظرف یکی دو هفته آینده انجام شود و امیدوارم با ورود این ورزشگاه به سازمان مسابقاتی فوتبال قم، بخش بزرگی از مشکلات فوتبال قم حل شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdko0x.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما