چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 52395
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم خبر داد

برگزاری دوره‌هاي آموزش فيلمسازي و فيلم كوتاه

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم از برگزاري دوره‌هاي فيلمسازي و فيلم كوتاه به منظور شكوفايي استعداد جوانان در اين زمينه خبر داد.
برگزاری دوره‌هاي آموزش فيلمسازي و فيلم كوتاه
به گزارش قم نیوز، رضا ابوذر امروز در قم، با اشاره برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای شکوفایی استعداد جوانان در حوزه هنر اظهار کرد: این کلاس‌ها در دو موضوع اصلی آموزش فیلم‌سازی وتولید فیلم‌های کوتاه برگزار می‌شود که این دو موضوع در گرایش‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند.

وی ادامه داد: آموزش فیلم‌سازی به مدت هفت ماه برگزار می‌شود در این مدت درس‌هایی  مانند عکاسی، فیلمبرداری، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، تدوین و صدابرداری به هنرجو آموزش داده می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به اهداف برگزاری دوره‌های مختلف گفت: این کلاس‌ها به منظور شکوفایی جوانان برگزار می‌شود بنابراین شرکت‌کنندگان با پشتکار و همت می‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌برداری کرده و از استعداد و هنر خود استفاده کنند.

وی افزود: در پایان دوره آموزش فیلم کوتاه، هنرجو موظف است فیلم کوتاه تولید کند تا موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره شود.

ابوذر با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف فیلم کوتاه یادآور شد: در بهمن ماه جشنواره فیلم و عکس با موضوع دفاع مقدس و در آذر ماه جشنواره هشت نوشت با موضوع هفته وحدت برگزار خواهد شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdks0k.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما