دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 47355
منبع : خبرگزاری فارس

جنگ پناه‌آفرین با هنگ برای قهرمانی / سفیر قم در انتظار لغزش صدرنشین

قم نيوز : قم نیوز: سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با انجام چهار مسابقه حساس روزهای پایانی هفته برای تعیین قهرمان این فصل برگزار می‌شود.
جنگ پناه‌آفرین با هنگ برای قهرمانی / سفیر قم در انتظار لغزش صدرنشین
به گزارش قم نیوز، از بازی‌های فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم تنها دو هفته دیگر باقی مانده است و هشت تیم حاضر در این دوره در جدال‌ برای کسب عنوان قهرمانی و فرار از خطر سقوط این هفته چهار بازی حساس برگزار می‌کنند.

فوتبال‌دوستان قمی این هفته ابتدا روز پنجشنبه 31 فروردین ماه به ورزشگاه شهید حیدریان قم می‌روند تا دو مسابقه روز نخست هفته سیزدهم را بین پناه‌آفرین و هنگ و سپس بین تیم‌های هما و سفید زاگرس به تماشا بنشینند، ضمن اینکه در روز جمعه اول اردیبهشت ماه دو بازی دیگر بین تیم‌های پیمان با افشین و آبادگران با وحدت به انجام می‌رسد.

نتایج دیدارهای هفته سیزدهم در تعیین قهرمان این فصل تاثیر بسیار زیادی دارد، در مسابقه تیم‌های پناه‌آفرین و هنگ چنانچه پناه‌آفرین موفق به شکست حریف خود شود، قهرمانی این تیم در فاصله یک هفته به پایان با توجه به نتیجه مسابقه تیم‌های سفیر وحدت و آبادگران قطعی خواهد شد.

این در حالی است که تا پایان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های استان قم تیم پناه‌آفرین با کسب هشت پیروزی، ‌چهار تساوی، 29 گل زده، هفت گل خورده، تفاضل گل مثبت 22 و 28 امتیاز در صدر جدول ایستاده و با یک برد دیگر به فکر جشن قهرمانی است.

تیم سفیر وحدت که همانند تیم صدرنشین پناه‌آفرین هشت پیروزی کسب کرده، بدون تساوی، با چهار باخت، 29 گل زده، 14 گل خورده و 24 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی است، و هما با هفت برد، دو تساوی، سه باخت، 23 گل زده، 15 گل خورده و 23 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.

تیم آبادگران با کسب 19 امتیاز در مکان چهارم جدول ایستاده، سفید زاگرس با کسب 18 امتیاز در مکان پنجم جای دارد، تیم‌های هنگ و افشین با کسب 9 امتیاز و با توجه به تفاوت در تفاضل گل در رتبه‌های ششم و هفتم هستند و تیم پیمان با پنج امتیاز آخرین تیم جدول محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdks0o.yt05k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما