دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 33305
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

نصب 8 پل عابر پیاده تا پایان سال در قم

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب ۲۵ پل عابر پیاده در معابر این شهر خبر داد و گفت: هشت پل از این تعداد تا پایان سال در معابر شهر قم نصب می‌شود.
نصب 8 پل عابر پیاده تا پایان سال در قم
به گزارش قم نگار، حسین شعبان‌زاده با اشاره به ضرورت افزایش پل‌های عابر پیاده در قم گفت: سال ۹۱ کارشناسی در این زمینه صورت گرفت و همچنین مشخص شد که چه نقاطی نیاز به نصب پل عابر پیاده دارند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه هیچ یک از مناقصه‌ها در این راستا به نتیجه نرسیده بود، افزود: در پنج یا ۶ مرحله مناقصه کسی شرکت نکرد ولی امسال این کار انجام گرفت و مقرر شد تا ۲۵ پل عابر پیاده برای نصب در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه ۶۴ پل دیگر در دستور کار است، عنوان کرد: با توجه به اینکه نقاط مختلف شهر نیاز به نصب پل داشته و باید افزایش پیدا می‌کرد در این زمینه اقداماتی انجام خواهد شد.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری هشت پل از ۲۵ پل نصب می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴ پل در سطح شهر وجود دارد و تصمیم این است که ۱۰ پل از ۲۵ پل را به صورت نیمه مکانیزه احداث کنیم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خواستار همکاری مردم برای استفاده از پل‌های عابر پیاده شد و تصریح کرد: این پل‌ها برای شهرداری هزینه زیادی در بر دارد امیدواریم مردم از طریق پل عابر پیاده از معابر عبور کرده و از بروز حوادث جلوگیری کنند.

وی در خصوص فرهنگسازی برای استفاده از پل عابر پیاده گفت: شهرداری بروشور‌هایی را تهیه کرده و به واسطه آن از مردم دعوت می‌کند تا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند ولی برای استفاده بیشتر شهروندان، آموزش در مدارس و از طریق صدا و سیما نیز ضرورت دارد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdks0s.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما