چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 41225
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

نمایشگاه سیمای امید در قم آغاز به کار کرد / رونمایی از پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه سیمای امید به مناسبت هفته دولت طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان قم آغاز به کار کرد.
نمایشگاه سیمای امید در قم آغاز به کار کرد / رونمایی از پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک
به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاحیه نمایشگاه سیمای امید به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسؤولان استانی و ملی امشب در سالن همایش‌های بعثت فرهنگسرای جوان برگزار شد و در حاشیه این مراسم علاوه بر تقدیر از فعالان عرصه فناوری اطلاعات، پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک در قم رونمایی و تفاهم‌نامه استانداری و شرکت هلدینگ گسترش الکترونیک ایران امضا شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل فناوری اطلاعات استان قم با بیان اینکه پهنای باند این استان به میزان مطلوبی افزایش داشته است، اظهار کرد: مجموعه فیبر نوری در مراکز مختلف استان قم افزایش قابل توجهی داشته است.

سید حسن هانی با تاکید بر اینکه به ازای هر 100 نفر نزدیک به 130 سیم کارت فعال در استان قم داریم، اضافه کرد: 54 روستا در قم دارای اینترنت پرسرعت است.

همچنین مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم در این مراسم با بیان اینکه 95 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 101 میلیارد ریال در استان قم افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در شرایط کنونی بدون ارتباطات کشور نمی‌تواند به رشد و پیشرفت برسد به همین علت توسعه نیازمند تامین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات است.

سید اسدالله دهناد با تاکید بر اینکه استان قم در حوزه‌های مختلف ویژگی‌های مطلوبی را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: تاکنون در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات مطلوبی برای تامین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات استان قم انجام شده است.

استاندار قم نیز در این مراسم از اجرای پروژه‌های فرهنگی ورزشی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان یاد کرد و گفت: در مجموع هزار و 655 شغل با اعتباری بالغ‌بر ‌355 میلیارد تومان با افتتاح طرح‌های هفته دولت در استان قم ایجاد شده است.

سید مهدی صادقی امنیت را یکی از اولویت‌های استان قم برشمرد و تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی تلاش‌های بسیاری برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن داشته و باید برای قدردانی از این امنیت شاکر خداوند متعال باشیم.

در پایان این مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه خدمتگزاران باید عملکرد خود را به مردم گزارش دهند، مطرح کرد: استان قم با مراکز علمی مختلف ارتباط مطلوبی دارد به همین علت باور وزارتخانه مبنی بر اینکه قم باید به عنوان قطب تولید محتوای دینی در کشور شناخته شود، نسبت به سال‌های گذشته تقویت شده است.

محمود واعظی از توسعه پهنای باند و توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در استان قم یاد کرد و گفت: تولید محتوای دینی در قم به ارقام قابل توجهی رسیده اما این بخشی از دستاوردهای اولیه توسعه زیرساخت‌هاست.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdkx0o.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما