جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 42215
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کرد

خلأ فعالیت‌های علمی تحقیقاتی درباره امام موسی‌ کاظم(ع)

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: در خصوص فعالیت‌‌های علمی و تحقیقاتی در ارتباط با امام موسی کاظم(ع) خلأهایی وجود دارد که باید موسسات تحقیقات در این خصوص اقدام لازم را داشته باشند.
خلأ فعالیت‌های علمی تحقیقاتی درباره امام موسی‌ کاظم(ع)
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی عصر امروز در دیدار رئیس و اعضاء مؤسسه فرهنگی پژوهشی امام موسی کاظم(ع) با اشاره به ضرورت ترویج فعالیت‌ها در عرصه ترویج دین مبین اسلام اظهار کرد: باید به انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی توجه داشته باشیم تا بتوانیم هرچه بیشتر دین و مکت اسلام ناب را در سطح دنیا منتشر کنیم.

وی به فعالیت‌های تحقیقاتی صورت رگفته در موسسه فرهنگی پژوهشی امام صادق(ع) اشاره کرد و یادآور شد: باید در موسساتی که فعالیت‌های تخصصی دنبال می‌شود آثاری بدیع و مطابق با نیازهای روز تهیه شود تا ضمن اثرگذاری لازم، ماندگار نیز باشد.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه باید موسسات علمی و پژوهشی به گونه‌ای تولید علم کنند که در جامعه اثرگذاری و هدایت لازم را داشته باشد، افزود: اینکه ما صرفاً کار تحقیقاتی و پژوهشی کرده ولی به فکر اثرگذاری آن نباشیم فایده‌ای ندارد.

وی با اشاره به خلأهایی که در خصوص فعالیت‌‌های علمی و تحقیقاتی در ارتباط با امام موسی کاظم(ع) وجود دارد، اظهار کرد: اینکه چنین موسسه‌ای با نام مبارک امام موسی کاظم تشکیل شده و در عرصه فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی در خصوص این امام همام فعالیت می‌کند جای تقدیر دارد و امیدواریم که شاهد تقویت هرچه بیشتر این فعالیت‌های باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdkx0o.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما