پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 44619
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

انجام ۲۶ عمليات آتش نشاني در دو روز گذشته

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: در دو روز گذشته ۲۶ عمليات آتش‌نشاني در شهر انجام شد كه طي آن رفع هفت مورد حريق صورت گرفت.
انجام ۲۶ عمليات آتش نشاني در دو روز گذشته
به گزارش قم نیوز،     عباس جعفري با اشاره به مواردي كه بايد از سوي مردم براي حفظ ايمني و جلوگيري از خطرات احتمالي رعايت شود اظهار كرد: بررسي دقيق مسيرهاي خروجي لوله‌هاي بخاري و استفاده از تجهيزات استاندارد براي اين كار يكي از عواملي است كه عموماً خطرات جبران ناپذيري را در شهر به وجود مي‌آورد.

    وي لزوم استفاده از وسايل استاندارد گرمايشي را يادآور شد و با اشاره به عمليات‌هاي آتش نشاني ۴۸ ساعت گذشته افزود: در دو روز گذشته ۲۶ عمليات آتش‌نشاني در شهر قم انجام شده است.

    مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با بيان اينكه در دو روز گذشته هفت حريق در شهر خاموش شده است، گفت: در اين عمليات‌ها حريق دو مورد ضايعات، يك مورد منزل، يك مورد كارخانه و يك مورد خودرو رفع شد.

    وي با اشاره به انجام ۱۰ عمليات نجات خاطرنشان كرد: نجات چهار مورد فرد محبوس شده در منزل، چهار فرد محبوس شده داخل آسانسور و دو فرد محبوس شده داخل خودرو صورت گرفت.

    جعفري ادامه داد: در دو روز گذشته هفت مورد عمليات ايمن‌سازي نيز در شهر قم انجام شده كه طي آن دو مورد بازگشايي درب خودرو، يك مورد رفع شكستگي درب فاضلاب، يك مورد رفع نشت سوخت خودرو و دو مورد بازگشايي درب منزل صورت گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdn90o.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما