پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 39679
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم
گلایه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از ادارات و نهادهای قم؛

دکتر ایرانی خواه: برخی ادارات و نهادهای قم برای رفع مشکلات همکاری نمی کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با گلایه و انتقاد از برخی سازمان ها و نهادهای استان در عدم همکاری با دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پروژه های بیمارستان سازی و بهداشت و درمان بسیار خوبی در سطح شهر و استان در حال احداث است اما متاسفانه برخی از نهادها وظیفه خود را در قبال اتمام این پروژه ها انجام نداده و مشکل تراشی می کنند.
دکتر ایرانی خواه: برخی ادارات و نهادهای قم برای رفع مشکلات همکاری نمی کنند
به گزارش قم نیوز، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس 115 جاده ای زینبیه قم، طی سخنانی ابراز داشت: اورژانس 115 قم به عنوان یک مرکز مهمی است که توانسته با هنر خود رفاقت و همدلی میان دستگاه های مرتبط با خود را ایجاد کند که این امر بسیار اثر بخش و مهم است.

وی عنوان داشت: با توجه به اجرای طرح تحول سلامت در کشور توانستیم مشکلات کهنه قم در حوزه سلامت و بهداشت و درمان را تا حدودی بهبود بخشیم که نمونه آن احداث بیمارستان های جدید در سطح شهر و همچنین همین پایگاه های اورژانس است.

دکتر ایرانی خواه با اشاره به اقدامات دولت در زمینه توجه و اهتمام به اورژانس گفت: وزارت بهداشت نگاه ویژه ای به اورژانس هاي بيمارستاني و پيش بيمارستاني  بعنوان پيشاني وتابلوي قضاوت و رضايتمندي مردم از خدمات بهداشتي درماتي دارد و در جريان طرح تحول سلامت اين بخش از خدمات بهبود قابل توجه و بارزي داشته است .رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به خدمات اورژانس هوایی اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز که از جمله ابتکارات دولت بود شاهد خدمات گسترده آن هستیم و می بینیم که در همین استان قم به چه میزان اورژانس هوایی توانسته خدمات رسانی کند و موجبات ارامش خاطر و احساس امنيت بيشتر شهروندان عزيز مان شده است . وي در اين زمينه از نقش هم افزايي و همكاري بي شائبه نيروي انتظامي تقدير و تشكر ويژه نمود.....

وی افزود: پایگاه اورژانس هوایی نیز در استان قم در حال احداث است که وزیر بهداشت نیز قول دادند در صورت ساخت این پایگاه نخستین مدی کوپتر کشور را که در زمنیه خدمات رسانی اورژانس هوایی فعالیت می کند، به قم اختصاص دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه با گلایه و انتقاد از برخی سازمان ها و نهادهای استان در عدم همکاری با دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پروژه های بیمارستان سازی و بهداشت و درمان بسیار خوبی در سطح شهر و استان در حال احداث است اما متاسفانه برخی از نهادها وظیفه خود را در قبال اتمام این پروژه ها انجام نداده و مشکل تراشی می کنند. و از اين ارگانها و سازمانها انتظار كمك و همياري داریم.
وی ابراز داشت: متاسفانه برخی دستگاه ها و نهادهای استان با ما همکاری لازم را نداشته و این امر نیز مشکلات بسیاری را برای ما به وجود آورده که از آنها گلایه و انتقاد داریم.

دکتر ایرانی خواه افزود: باید همه دستگاه ها و نهادهای شهری و استانی با یکدیگر همدلی و همراهی داشته باشند تا بتوانیم پروژه ها را به سرانجام رسانده و در خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdn90s.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما