شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 27159
آیت‌الله سبحانی:

آزادگان و مومنان در تمام نقاط عالم اسلامی، حکم ظالمانه شیخ نمر را محکوم کنند

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله سبحانی گفت: آزادگان و مومنان در تمام نقاط عالم اسلام، باید این حکم ظالمانه را محکوم کنند، این حکم ظالمانه در صورت اجرا، سبب تجری دیگران بر ضد علمای اسلام و دعوت‌کنندگان به سوی خداوند می‌شود و نقطه آغاز حرمت‌شکنی است.
آزادگان و مومنان در تمام نقاط عالم اسلامی، حکم ظالمانه شیخ نمر را محکوم کنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله جعفر سبحانی در پیامی به زبان عربی، ضمن محکومیت شدید اعدام شیخ نمر باقر النمر، اظهار کرد: از طریق رسانه‌های عمومی آگاه شدیم که برای آیت الله و عالم مجاهد، شیخ نمر باقر النمر، حکم اعدام صادر شده است و این حکم شدیدی است که از سوی یک دادگاه نمایشی ظالم بی اطلاع از مبانی قضاوت، احکام آن صادر شده است.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: ما می دانیم که این عالم بزرگوار، جرمی جز اینکه خواستار برقراری عدالت و برابری شده است، ندارد و این عالم مجاهد اظهار کرده که فرزندان یک امت واحد باید از تساوی برخوردار باشند و بین آن‌ها تبعیض برقرار نباشد.

آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: حکومت آل‌سعود باید از ریختن این خون پاک خودداری کند و این عالم بزرگوار را آزاد کند، عالمی که مردم را به سوی خدا و رسولش دعوت کرده و خواستار تطبیق مبانی قرآن کریم و نشر ارزش‌های اسلامی است.

استاد عالی حوزه علمیه قم تاکید کرد: آزادگان و مومنان در تمام نقاط عالم اسلام، باید این حکم ظالمانه را محکوم کنند و این حکم ظالمانه در صورت اجرا، سبب تجری دیگران بر ضد علماء اسلام و دعوت کنندگان به سوی خداوند می‌شود و نقطه آغاز حرمت شکنی است.

قم المشرفة، جعفر السبحانی، ۲۴ من ذی الحجة ۱۴۳۵

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcdnf0x.yt05k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما