دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : 47869
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

داعش به جذب جوانان هندی روی آورده است

قم نيوز : قم نیوز: آژانس امنیت ملی هند به تازگی تحیقاتی را درباره پیام ها و تبلیغات افراطی داعش در شبکه های اجتماعی هند آغاز کرده و گفته داعش با انتشار این تبلیغات به دنبال جذب جوانان به سوی خود می باشد.
داعش به جذب جوانان هندی روی آورده است
داعش به جذب جوانان هندی روی آورده است
به گزارش قم نیوز، آژانس امنیت ملی هند به تازگی تحیقاتی را درباره پیام ها و تبلیغات افراطی داعش در شبکه های اجتماعی هند آغاز کرده و گفته داعش با انتشار این تبلیغات به دنبال جذب جوانان به سوی خود می باشد.

بر پایه این گزارش ماجرا از آنجا آغاز می شود که یکی از ساکنان شهر کوزیکود در ایالت کرالا به نام هریس ماستان روز گذشته پیامی را در یکی از شبکه های اجتماعی دریافت می کند مبنی بر اینکه او در گروهی به نام پیامی به مرالا عضو شده است.

ماستان هنگامی که درباره این گروه تحقیق می کند پیام های صوتی زیادی دریافت می کند از جمله پیامی از سوی شخصی به نام راشد عبدالله در همان ایالت که بعدا متوجه می شود او یکی از 20 نفری است که به تازگی مفقود شده و به داعش پیوسته است.

پیام راشد عبدالله به این شهروند هندی آمده است: تمام اخباری که درباره مرگ و مفقود شدن من وجود دارد دروغ است و من به داعش پیوسته ام و آژانس امنیت ملی هند نیز توانایی کنترل فعالیت های داعش در هند را ندارد.

شهروند هندی پس از دریاف این پیام، پلیس را در جریان قرار داده و پلیس هم پس از تحقیقان به این نتیجه می رسد که این گروه فضای مجازی از شماره تلفنی در افغانستان ایجاد شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnj0o.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما