پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 39859
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم مطرح کرد:

جدیت و سرعت برای حل معضل فرودگاه قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از برگزاری جلسه مشترک مدیران قم با رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این جلسه تأکید شد که معضل فرودگاه قم با جدیت و سرعت مورد پیگیری قرار گیرد.
جدیت و سرعت برای حل معضل فرودگاه قم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در خصوص جلسه مشترک دکتر لاریجانی با جمعی از مدیران قم، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که استانداری قم از سال گذشته به طور جد مورد پیگیری قرار داد معضل فرودگاه بود تا این مشکل حل و فصل شود.

استاندار قم بیان کرد: تیمی برای حل این معضل تشکیل شد و در جلسات مختلف پیگیری‌های لازم را انجام داد. با توجه به حساسیت و پیگیری‌های رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع امروز جلسه‌ای را برگزار کردیم و گزارشی را از روند اقدامات انجام شده ارائه کردیم.

صادقی با بیان اینکه دکتر لاریجانی توصیه‌های خوبی را در این زمینه مطرح کرد، گفت: نتیجه این جلسه منجر به این شد که ما موضوع فرودگاه را با جدیت و سرعت ادامه دهیم زیرا این مشکلی است که مجموعه استان باید نسبت به حل آن تلاش و کوشش بیشتری کنند.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی که بین دستگاه‌های ذیربط در استان از جمله دستگاه قضایی، منابع طبیعی، استانداری، فرمانداری و مناطق ویژه‌ای که در اختیار است کار‌ها را دنبال کنیم تا هر چه سریع‌تر نسبت به حل و فصل معضل فرودگاه اقدام شود.

استاندار قم گفت: در حال حاضر موجودیتی به عنوان فرودگاه قم به اضافه یک بخشی از گردشگری که بسته پیرامونی آن است به وجود آمده و اصل موضوع با ادامه کار برای تکمیل و حل و فصل این معضل باید انجام شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdnj0s.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما