چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 26899
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

سوء استفاده از مسئولیت در شورای شهر قم جایی ندارد

قم نيوز : نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: کارها در شورای شهر قم همراه با دقت و سلامت می باشد و هیچ کس از اعضای شورای شهر قم از سمت خودش سوء استفاده نکرده است.
سوء استفاده از مسئولیت در شورای شهر قم جایی ندارد
ولی الله بیاتی در گفت و گو با خبرنگار قم نیوز با اشاره به عملکرد شورای شهر قم در یک سال اخیر اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت شورای شهر قم اتحاد و انسجام میان اعضا وجود داشت و اعضای شورا از همان ابتدا با انتخاب شهردار اتحاد خودش را اثبات کرد، در ادامه روند فعالیت شورای شهر هم این اتحاد حفظ شد و اعضای همدلانه به فعالیت خودشان ادامه دادند.

وی تصریح کرد: جلسات شورای اسلامی قم در دوره چهارم  به صورت منظم تشکیل می شود و کمیسیون های تخصصی این شورا هم در طول هفته برگزار می شد، شورا هم در این یک سال اخیر طرح و لوایح را در زمان خودش تصویب کرد و لوایح در زمان قانونی مسیر خودش را طی کرد و تنها تعدادی معدودی از لوایح با مخالفت فرمانداری مواجه شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تخصص های اعضای شورا گفت: افراد متخصصی از جمله پزشکان و افراد فنی در شورا حضور دارند که آنها از تخصص ها مورد نیاز شورا برخوردار هستند و از لحاظ بررسی تخصصی لوایح شورا موفقیت بسیار خوبی داشت، شورای شهر هم تعامل نزدیکی با شهرداری، استانداری و مدیران استان ارتباط نزدیکی داشت.

وی تصریح کرد: شورا از رفتارهایی که سبب تنش و ایجاد مشکل در استان می شود، اجتناب کرد و ارزیابی من از فعالیت یک ساله شورای اسلامی شهر قم این است که این شورا عملکرد بسیاری خوبی داشته است و شورای اسلامی شهر قم جزو بهترین شوراهای کشور است.

بیاتی کارها را در شورای شهر قم همراه با دقت و سلامت دانست و افزود: هیچ کس از اعضای شورای شهر قم از سمت خودش سوء استفاده نکرده است و تمام اعضای شورا به خوبی فعالیت کردند، امیدوارم که تعاملات بین اعضای شورای شهر قم بیشتر شود تا این شورا بتواند به مردم شهر قم خدمت کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به فعالیت این شورا بیان کرد: طبیعی است که زمانی که یک گروه جدیدی وارد شورا می شوند، در ابتدا با مشکلاتی مواجه می شوند، اما با روندی که پیش بینی شد، اعضای جدید شورای قم نسبت به وظایف خودشان توجیه شدند و از دو سه ماه قبل از شروع رسمی فعالیت شورا، اعضا در شهرداری و شورا حضور پیدا کردند تا با وظایف خود آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در قانون برای هیئت رئیسه شورای شهر وظایفی تعریف شده است که ما اعضای هیئت رئیسه سعی کردیم به آن وظایف قانونی عمل کنیم، این وظایف شامل مدیریت شورا، مدیریت جلسات شورا، برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت کار کمیسیون ها و معرفی نمایندگان به سازمان ها و مناطق شهرداری است که ما طبق قانون به تمام وظایف عمل کردیم و موفقیت های خوبی داشتیم.

انتهای پیام/106
https://qomnews.ir/vdcdnj0x.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما