سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 21849

تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده تیپ مستق ۸۳ تبلیغی - رزمی امام جعفر صادق(ع) با تاکید بر این که عظمت بسیج و بسیجی بر کسی پوشیده باشد، گفت: تفکر بسیجی از مرزهای ایران اسلام عبور کرده و بسیاری را در جهان با خود همراه ساخته است.
تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی فر، شب گذشته در آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه‌ بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: اقتصاد کلید و مقاومت و فرهنگ شاه کلید توسعه ایران است؛ البته این دو باید برای به ثمر نشستن در کنار روحیه و مدیریت جهادی باشند.

وی در ادامه با بیان این که تفکر بسیجی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و بسیاری را در جهان با خود همراه ساخته است،‌ گفت:‌ عظمت بسیج و تفکر بسیجی مسئله‌ای نیست که بر کسی پوشیده باشد و یا مردم با خدمات این نوع تفکر آشنا نباشند.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق(ع)، دارا بودن تفکر بسیجی را مهم‌ترین عامل دشمنی‌های استکبار و منافقان با ملت ایران دانسته و ابرازداشت:‌دشمن به چشم خود دیده است که تفکر بسیجی و بسیجیان چه کارهای بزرگی را در کشور رقم زده‌اند، از این رو خاری در چشمان بدخواهان انقلاب شده‌اند.

وی، دشمنی دنیای استکبار با تفکر بسیجی را امری طبیعی خواند و گفت: اگر روزی دشمن از بسیجی تعریف نماید، باید در بسیجی بودن بسیجان تردید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر با بیان این که بسیج ایستادگی و مقاومت و ولایت‌مداری خود را به رخ کشیده است، ‌افزود: بسیج هرچه دارد،‌ به برکت اطاعت از ولایت فقیه است، از این رو باید این روحیه را همچنان حفظ کرده و به آن ببالد.

وی در ادامه با اشاره به برخی دشمنی‌ها با تفکر بسیجی در داخل، گفت: اگر دشمنان با بسیج مشکل دارند، مسئله‌ای جدیدی نیست،‌ ولی آنچه در این عرصه به نظام خسارت زده و موجب خطر است، هجمه به بسیج در داخل کشور است.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق(ع) ادامه داد: متأسفانه برخی تفکر بسیجی که برخاسته از انقلاب است را حرکتی منفی قلمداد کرده و آن را مورد هجمه قرار می‌دهند!

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر تاکید کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری،‌ کسانی که با بسیج مشکل دارند و آن را انکار می‌کنند، بزرگ‌ترین نیاز و ضرورت جامعه را انکار کرده و این اقدامی نابخردانه است.

وی با بیان این که البته دشمنی با بسیج همواره وجود داشته، تصریح کرد: زمانی که بحث ارزش و غیر ارزش مطرح است، بسیج باید هوشیار باشد و مرزبانی از ارزش‌های اسلامی را در دست گیرد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: بسیج باید در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش ها گوش به فرمان ولایت فقیه باشد و به آنچه که ایشان امر می‌کنند، عمل کند.

وی همچنین به برخی از دیدگاه‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان حزب‌الهی و بسیجیان اشاره و بیان کرد: پایبندی به قوانین و انضباط،‌ پرهیز از افراط و تفریط، جلب احترام و محبت مردم، حفظ جایگاه فراجناحی و بصیرت در تشخیص، از جمله توصیه‌های مقام معظم رهبری در این عرصه می‌باشد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdnj0x.yt0fo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما