دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 48589
منبع : خبرگزاری فارس
در دویست و سی‌ودومین جلسه شورای شهر قم مطرح می‌شود

اخذ مجوز نظارت بر خطوط تاکسیرانی شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: در دویست و سی‌ودومین جلسه شورای شهر قم بحث اخذ مجوز نظارت بر خطوط تاکسیرانی شهر مطرح می‌شود.
اخذ مجوز نظارت بر خطوط تاکسیرانی شهر قم
اخذ مجوز نظارت بر خطوط تاکسیرانی شهر قم
به گزارش قم نیوز، دویست و سی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر قم به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور اعضا از ساعت 18 امروز در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار می‌شود.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و دیگر مدیران و معاونین شهرداری با توجه به دستور جلسه در این نشست شورای شهر قم حاضر خواهند بود.

نخستین صورت جلسه دویست و سی‌ودومین جلسه شورای شهر اخذ مجوز نظارت بر خطوط تاکسیرانی و کاهش تعرفه بهای تاکسی‌های خطوط با تشخیص و تایید هیات مدیره سازمان است که از سوی عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری مطرح خواهد شد.

اخذ مجوز پرداخت دیه به مبلغ 205 میلیون ریال و اعمال مساعدت برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش هتل نیز دو دستور جلسه مرتبط با کمیسیون برنامه و بودجه است که از سوی حجت‌الاسلام آتش زر مطرح می‌شود.

صورت جلسه کمیسیون عالی معاملات با شرکت مکعب سپید با موضوع احداث پارکینگ عمومی و واحدهای تجاری در بلوار عماریاسر، اخذ مجوز توافقنامه شماره 17953/1 شرکت تعاونی تاکسیرانی و اخذ مجوز توافقنامه 17959/1 نیز در این جلسه از سوی سعادت طلب رئیس کمیسیون امور زیربنایی مطرح می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnk0o.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما