قم نيوز : قم نگار: استاندار قم از تخصیص بودجه عمرانی برای شهرداری قم بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: با این تخصیص شهرداری ۷۰۰ میلیون تومان برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد.
تخصیص بودجه ۷۰۰ میلیون تومانی برای اردوهای راهیان نور/مراکز پیش دبستانی غیرمجاز تعطیل شود
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال ۹۴ که امشب در تالار امام جواد(ع) برگزار شد، با بیان اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم باید به بخش کهک نگاهی ویژه داشته باشد تصریح کرد: برای تحقق اهداف آموزش و پرورش باید از ظرفیت دستگاه‌های دیگر استفاده کرد.

وی بر شناسایی مراکز پیش‌دبستانی غیرمجاز تاکید کرد و افزود: این مراکز باید در چارچوب قانونی فعالیت کنند تا با نظارت دستگاه‌های مورد نظر آسیبی برای دانش‌آموزان نداشته باشند و در صورت همکاری نکردن باید توقیف شوند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه نمایندگان دستگاه‌های بهزیستی، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی باید شورای مشخصی را برای برخورد با مراکز غیرمجاز تشکیل دهند عنوان کرد: فرمانداری باید در این شورا محوریت کار را بر عهده داشته و از ظرفیت نیروی انتظامی برای برخورد با مراکز متخلف استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: استانداری قم تا پایان سال جاری ۳۵۰ میلیون تومان بودجه باقیمانده از ردیف مشخص شده برای راهیان نور را در اختیار سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قرار می‌دهد.

صادقی از تخصیص بودجه عمرانی برای شهرداری قم بالغ بر یک میلیارد تومان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با این تخصیص شهرداری با تاییدیه شورای اسلامی شهر قم ۷۰۰ میلیون تومان برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdnk0s.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما