سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 29959
منبع : روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم
سرپرست شهرداری منطقه دو قم خبر داد:

آغاز عملیات بهسازی و زیر سازی حریم ریل راه آهن

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداری منطقه دو قم از آغاز عملیات بهسازی و زیر سازی حریم ریل راه آهن خبر داد.
آغاز عملیات بهسازی و زیر سازی حریم ریل راه آهن
به گزارش قم نیوز، داود اسفیجانیان اظهارداشت: پروژه بهسازی حریم ریل راه آهن حد فاصل پل روح الله خمینی (ره) تا ابتدای پل نه دی آغاز شده است.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم افزود: به منظور رفاه شهروندان ساکن در محدوده ریل، محدوده ریل راه آهن حد فاصل پل روح الله خمینی (ره) تا ابتدای پل نه دی بهسازی و آسفالت خواهد شد..

اسفیحانیان افزود: این پروژه به طول یک کیلومتر می‌باشد که عملیات جدول‌گذاری آن به طول ۱۸۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر یک ملیارد و هشتصد هزار ریال به اتمام رسیده است.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم ضمن اشاره به اینکه ادامه پروژه در حال انجام است خاطرنشان کرد: درحال حاضر واحد فنی منطقه در حال زیر سازی پروژه به طول ۱۲۰۰م‌تر مربع است که با هماهنگی اداره برق جابجایی تیر برق این خیابان هم انجام شد.

وی گفت: برای این پروژه در مجموع مبلغ ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با همکاری سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم در حال انجام می‌باشد.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم اظهار داشت: هدف از بهسازی و آسفالت این منطقه را خدمت به شهروندان است که ضمن تشکر از سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم و همکاری آن سازمان در خصوص زیر سازی و آسفالت از ساکنین حاشیه ریل راه آهن به جهت همکاری با شهرداری منطقه دو تقدیر وتشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdnn0x.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما