پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 52449
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه سه قم اعلام کرد:

احداث ‌سایت‌های ورزشی ویژه بانوان در بوستان بنیادی و لاله

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم گفت: دو سايت ورزشي مخصوص بانوان در بوستان‌هاي شهيد بنيادي و بوستان لاله احداث شده است.
احداث ‌سایت‌های ورزشی ویژه بانوان در بوستان بنیادی و لاله
احداث ‌سایت‌های ورزشی ویژه بانوان در بوستان بنیادی و لاله
به گزارش قم نیوز، علیرضا پوریافر با اشاره به برنامه‌های این منطقه براي خدمات رسانی به بانوان در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی اظهار کرد: منطقه سه با دارابودن بوستان ارغوان که مختص بانوان است بوستاني را براي رفاه و آسايش بانوان ساکن در اين منطقه و بانوان قمي فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه به صورت متناوب و با درخواست بانوان در اين بوستان کلاس‌هاي آموزش گلکاري و نگهداري گل توسط کارشناسان خانم برگزار مي‌شود خاطرنشان کرد: در ضمن دو سايت ورزشي مخصوص بانوان در بوستان‌هاي شهيد بنيادي و بوستان لاله احداث شده است.

شهردار منطقه سه قم با تاکید بر اینکه سایت ورزشی این بوستان در ساعات مشخص در اختيار بانوان قرار مي‌گيرد گفت: از ديگر اقدامات انجام شده براي بانوان افتتاح خانه فرهنگ هدي است که با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم در خيابان ميثم جنوبي اخیراً مورد بهره‌برداري قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های تقویت جایگاه خانواده ارائه خدمات ویژه به بانوان به عنوان تاثیرگذارترین افراد در خانواده‌ها است گفت: به همین منظور مدیریت شهری قم طی سال‌های اخیر رویکردهای خود در حوزه خدمات‌رسانی ویژه بانوان با حفظ شئون و ساختارهای اجتماعی را تقویت کرده است تا بتواند خانواده، این بنیان مهم اجتماعی را تقویت کرده و به دنبال آن جامعه‌ای پویاتر را محقق سازد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdno0k.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما