دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46419
منبع : خبرگزاری فارس
دبير ماده 88 اداره كل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

واگذاري 9 مكان اختصاصي ورزش و جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: دبير ماده 88 اداره كل ورزش و جوانان استان قم از واگذاري 9 مكان ورزشي اختصاصي اين اداره كل در راستاي اجراي ماده 88 قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت خبر داد.
واگذاري 9 مكان اختصاصي ورزش و جوانان قم
به گزارش قم نیوز، حسین رضایی امروز، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم در نظر دارد در راستای اجرای ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ۹ مکا‌‌‌ن‌ ورزشی اختصاصی خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار کند.

وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان می‌توانند از دوم تا هفتم اسفند ماه به مدت پنج روز کاری به منظور دریافت پاکت شرکت در این مزایده عمومی به دبیرخانه ماده ۸۸ اداره کل ورزش و جوانان قم مراجعه کنند، ضمن اینکه اطلاعات کامل راجع به این موضوع در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان به آدرس الکترونیکی www.ghomsport.ir نیز توسط علاقمندان قابل دریافت و مشاهده است.

دبیر ماده ۸۸ اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: آن دسته از علاقمندان به شرکت در این مزایده بعد از دریافت پاکت این اماکن، باید فرم‌های تکمیل شده را به مدت ۱۰ روز کاری تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه نوزدهم اسفند ماه به واحد حراست اداره کل ورزش و جوانان تحویل بدهند.

رضایی با بیان اینکه تاریخ بازگشایی پاکت ها روز شنبه بیست و یکم اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور نماینده بازرسی استان قم در این اداره کل پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: استخر شهید دخانچی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد، سالن شهید رضائیان، سالن مهر، سالن ظهور جمکران، سالن باستانی شهید فهمیده، سالن باستانی حضرت ابوالفضل (ع)، سالن شهید طاهریان، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جواد الائمه و سالن ولایت در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم منطقه پردیسان، ۹ مکان مورد نظر این اداره کل برای واگذاری هستند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcdno0o.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما