سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 40479
منبع : خبرگزاری فارس
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

ارابه مرگ جوان دیگری را به کام مرگ کشاند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: روز گذشته، یک موتورسیکلت با 2 سرنشین در بستر رودخانه واژگون شد و راننده موتور که جوانی 20 ساله بود به علت شدت جراحت در صحنه حادثه فوت کرد.
ارابه مرگ جوان دیگری را به کام مرگ کشاند
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی  اظهار کرد: در ساعات پایانی روز دوشنبه٬ چهارم مرداد ماه 95 ٬ یک دستگاه موتورسیکلت در بستر رودخانه قم٬ واژگون شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم٬ ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم٬ پس از اطلاع از وقوع این حادثه٬ بلافاصله نیروهای خود را به همراه تجهیزات لازم، برای کمک به مسدومان سانحه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه این موتورسیکلت٬ دو سر نشین داشت٬ اضافه کرد: هر دو سر نشین این موتور سیکلت مصدوم شدند ولی میزان جراحت راننده این موتور سیکلت نسبت به سرنشین دوم خیلی بیشتر بود.

فراهانی افزود: با وجود تلاش نیروهای اورژانس 115 قم برای نجات جان راننده جوان موتور سیکلت٬ متأسفانه راننده که جوانی 20 ساله بود٬ بر أثر شدت جراحات وارده، خیلی زود در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم٬ عنوان کرد: سرنشین دیگر موتورسیکلت هم که به شدت مجروح شده بود٬ پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس 115، برای تکمیل مراحل درمانی به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdno0o.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما