دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 38409
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س):

هشدار رهبری درباره مصرف بالای لوازم آرایشی را جدی بگیریم

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) خواستار جدی گرفته شدن هشدار مقام معظم رهبری در خصوص مصرف بالای لوازم آرایشی در کشور از سوی مردم و مسئولان شد.
هشدار رهبری درباره مصرف بالای لوازم آرایشی را جدی بگیریم
به گزارش قم نیوز، مریم معین‌الاسلام با اشاره به سخنان گلایه‌مندانه چندی پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگران و مسؤولان کارگری با ایشان درباره مصرف کالای خارجی به ویژه واردات چند صد میلیارد تومانی لوازم آرایشی به کشور تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس آمارهای موجود، کشور ما رتبه اول و یا دوم در زمینه مصرف لوازم آرایش را در دنیا دارد که این مسئله به هیچ وجه زیبنده زنان جامعه ما نیست.

وی همچنین افزود: بر اثر ترویج فرهنگ غرب در میان جوامع و به ویژه در کشور ما، تمام فکر بعضی از زنان و دختران این شده است که چه کنم تا زیباتر جلوه کرده و موجب جلب توجه بیشتر دیگران شوم و به نوعی خود را همواره محتاج نگاه دیگران می‌بیند، به همین دلیل با مصرف لوازم آرایشی منبع درآمد خوبی را برای سرمایه‌داران غربی فراهم کند.

رئیس موسسه علمی و فرهنگی زنان منتظر ضمن هشدار نسبت به برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای استحاله فرهنگی و عقیدتی بانوان جامعه ما گفت: امروزه دنیای شیطانی استکبار با استحاله فرهنگی زنان مسلمان، در صدد گرفتن هویت شخصیتی آنان است و می‌خواهد در جای جای زندگی ما حضور خود را داشته باشد تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

وی بیان کرد: ما باید از تجربه اندلس و استحاله فرهنگی مردمان آن دیار در زمانی که مسلمان بوده‌اند درس عبرت گرفته و در برابر نقشه‌های دشمن هوشیارانه و با بصیرت عمل کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdno0s.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما