?>?> بوکسور قمی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی رفت | قم نیوز
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 15369
دبیر هیئت بوکس استان قم:

بوکسور قمی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی رفت

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بوکس استان قم از حضور بوکسور جوان و آینده‌دار قم در اردوی جدید تیم ملی بوکس کشورمان خبر داد.
بوکسور قمی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی رفت
به گزارش قم نیوز، رضا کاظم پور تصریح کرد: با وجود اینکه تیم ملی بوکس کشورمان به تازگی از مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا بازگشته، اما کادر فنی به منظور حضور در مسابقات پیش رو، بلافاصله برای آغاز دور جدید تمرینات این تیم برنامه‌ریزی کرده است.
 
وی ادامه داد: مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در همین ماه با شرکت برترین‌های بوکس قاره آسیا به میزبانی کشور اردن در شهر امان این کشور به انجام رسید و برترین بوکسورهای کشورمان در این پیکارها برابر حریفان به روی رینگ رفتند، اما در مجموع انتظارات جامعه بوکس از ملی پوشان برآورده نشد.
 
دبیر هیئت بوکس استان قم اضافه کرد: به هر حال با توجه به اینکه میادین مهمی در انتظار بوکس کشورمان است، دور جدید برنامه‌های تمرینی و آماده‌سازی تیم ملی بوکس از سه شنبه این هفته در تهران آغاز می‌شود و کادر فنی تیم ملی با ایجاد برخی تغییرات از نفرات مورد نظر خود برای حضور در این اردو دعوت به عمل آورده است.
 
وی یاد آور شد: مربیان تیم ملی بوکس کشورمان از بوکسورهای 17 استان برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورده‌اند که در بین آنها از استان قم نیز یک بوکسور به نام احسان خدایاری که از جوانان آینده دار و تکنیکی بوکس استان قم به شمار می‌رود، در بین ملی پوشان دعوت شده حضور دارد.
 
کاظم پور با بیان اینکه ملی پوشان بوکس کشورمان از اول مرداد ماه به اردوی آماده سازی می‌روند، اضافه کرد: فدراسیون بوکس 27 بوکسور را به اردوی جدید تیم ملی که در مجموعه ورزشی انقلاب برپا می‌شود دعوت کرده است.
 
وی بیان کرد: ملی پوشان دعوت شده از تهران، توابع تهران، لرستان، کرمانشاه، فارس، خوزستان، قزوین، کردستان، آذربایجان غربی، قم، کرمان، گلستان، سیستان و بلوچستان، گیلان، چهار محال و بختیاری، زنجان، کهکیلویه و بویر احمد و مازندران هستند.
 
دبیر هیئت بوکس استان قم اظهار داشت: در این اردو استان مازندران پنج بوکسور ملی پوش دارد و از استان‌های تهران و توابع تهران، لرستان، کرمانشاه هر کدام سه بوکسور به تیم ملی دعوت شده‌اند و سایر استان‌ها نیز یک نماینده در تیم ملی دارند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdns0f.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما