سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46329
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم:

دو پایگاه اورژانس جاده‌ای 115 قم افتتاح می شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکزفوریت‌های پزشکی استان قم به پایگاه‌های اورژانس در دست احداث اشاره کرد و گفت: دو پایگاه اورژانس در مسیر سلفچگان و گرمسار در دست احداث است که در آینده نزدیک به اتمام رسیده و پیش از سال جدید افتتاح خواهیم کرد.
دو پایگاه اورژانس جاده‌ای 115 قم افتتاح می شود
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا حسنی در کارگروه امور امدادی و درمان که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: تمامی تجهیزات و پرسنل ما در آمادگی کامل به سر برده تا بتوانیم به زائران و مسافران نوروزی خدمات رسانی کنیم.

وی گفت: همچنین آموزش‌های لازم نیز ارائه شده و با آمادگی کامل وارد ایام نوروز و ارائه خدمات خواهیم شد و از سوی دیگر نیز با ستاد همکاری لازم را داریم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با تاکید بر تعامل با دیگر دستگاه‌ها گفت: در این زمینه نیز تعامل بسیار خوبی با هلال احمر به عنوان دیگر دستگاه امدادی داریم و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را ارائه کنیم.

حسنی به پایگاه‌های اورژانس در دست احداث اشاره کرد و گفت: دو پایگاه اورژانس در مسیر سلفچگان و گرمسار در دست احداث است که در آینده نزدیک به اتمام رسیده و پیش از سال جدید افتتاح خواهیم کرد.

وی با تاکید بر استقرار دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس در ورودی اتوبان قم تهران گفت: این امر موجب آرامش روانی مسافران شده و اثرات بسیاری دارد که انتظار می‌رود این اتفاق امسال رقم بخورد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین با تاکید بر استقرار دائم اورژانس ۱۱۵ در حرم مطهر گفت: رایزنی‌ها در این خصوص انجام شده و امیدواریم به نتایج مطلوب در این زمینه برسیم.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcdns0o.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما