پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 39309
منبع : خبرگزاری مهر

فعالیت مدارس فوتبال غیرقانونی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم با اشاره به فعالیت برخی مدارس فوتبال غیر قانونی در قم، گفت: فهرست مدارس فوتبال مورد تأیید به زودی اعلام می‌شود.
فعالیت مدارس فوتبال غیرقانونی در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا عباسی اظهار داشت: بنرهایی در سطح شهر قرار داده شده که در آن از برخی مدارس فوتبال نام برده شده اما تعدادی از این مدارس فوتبال از نظر ما وجهه قانونی ندارد و اقدامات قانونی برای فعالیت آن انجام نشده است.

وی افزود: بهتر است خانواده‌ها هوشیار باشند و همچنین از نوع تعهداتی که مدارس فوتبال به صورت قانونی بر اساس مصوبه آکادمی ملی فوتبال و الزامات هیئت فوتبال استان قم نسبت به فوتبال آموزان آگاه باشند تا از حقوق خود برخوردار شوند.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم گفت: پیش از این هم ۲ مدرسه فوتبال غیر قانونی در قم فعال شده بود که به هر ۲ مدرسه فوتبال از طریق اداره کل ورزش و جوانان اخطار دادیم و این مدارس، نسبت به انجام روال کار قانونی اقدام کردند و در حال حاضر هم یک مدرسه فوتبال در یکی از مدارس قم فعال شده که این مدرسه هم غیر قانونی است.

عباسی بیان داشت: اگر قرار است این مدرسه تحت عنوان مدرسه فوتبال فعالیت کند باید تابع قوانین ما و آکادمی ملی فوتبال باشد اما اگر زیر نظر آموزش و پرورش است نباید نام مدرسه فوتبال داشته باشد بلکه باید تحت نام کانون‌های ورزشی فرهنگی که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و یکی از شاخه‌های آن‌ها فوتبال است کار کنند.

وی عنوان کرد: این گونه کانون‌ها همچنین نباید شهریه ۲۵۰ یا ۳۰۰ هزار تومانی از خانواده‌ها اخذ کنند و باز هم از خانواده‌ها می‌خواهیم که در این زمینه هوشیاری به خرج دهند و به عناوین جالب توجه مثل عبارت آموزش و پرورش یا اسم باشگاه‌های بزرگ اکتفا نکنند.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: از سازمان زیباسازی شهرداری قم خواسته‌ایم در مورد نصب بنر مدارس فوتبال سخت‌گیری کنند و یا از ما برای قانونی بودن کار آن مدرسه فوتبال استعلام بگیرند یا از آن مدارس فوتبال نامه یا مدارکی دال بر قانونی بودن فعالیت در سال ۹۵ از سوی هیئت فوتبال بخواهند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdns0s.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما